Volgers

zaterdag 14 mei 2016

Ons klimaat...



 
Wat is het toch een prachtige ontwikkeling om de natuur vanuit de winterslaap te zien ontwaken. Ik hou echt van ons nederlands klimaat, de seizoenen, heerlijk die afwisseling.
 
Maar in de lente voel ik mezelf ook echt wel ontwaken, geniet ik van de prachtige kleuren en heerlijke geuren:
 






En ook de bijtjes genieten hiervan ;-)


 Heerlijk dagen buiten kunnen genieten van de zon en de lekkere warme temperaturen



 
In de warme zon, werkend aan het glas in lood quiltje voor kerst


 Maar nu is het mooie weer, weer even voorbij en zitten we weer binnen...en regent het af en toe...ach dat zijn de charmes van ons klimaat, kunnen we ook weer eens 'klagen' over het weer ;-)
 

Maar ook dan geniet ik weer, van het binnen zijn en haak ik verder aan mijn deken...

 

Wat is het toch heerlijk wanneer je handwerken als hobby mag hebben!!!
Bij elk weertype kun je er aan werken.
 
Lieve groet van mij en fijn pinksterweekend!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie foto's en het klopt, welk weertype het ook is, handwerksters vermaken zich wel. Voor mij even geen handwerkje, ik maak mij op voor bruiloft nummer één, spannend hoor het is eind deze week al en voor die gelegenheid hoop ik toch wel op mooi weer! Liefs, Marja

Mirjam zei

Wat een mooie foto's heb je, heerlijk genieten van het voorjaar.
Fijn dat je zoveel knutselwerkjes hebt en gewoon door kunt gaan, wat voor weer het ook is.
IK geniet ook en hoop op vrijdag mooi droog weer.

Knutselpret zei

heerlijk toch hier met al de verschillen in de natuur !! lekker verder met je deken ?? wat voor deken gaat dat dan wel worden ben heel benieuwd