Volgers

donderdag 11 februari 2016

Vilt, haken en opruimen!


Weer twee mooie naamslingers gemaakt voor nieuwgeboren wonderen:Sharika en Elwin.

En voor zoon een Minionmuts gehaakt, het gratis patroon staat op deze site: 

https://101dingenomtedoen.wordpress.com/2015/08/25/minion-muts-gratis-haakpatroon/
(Minions is een Amerikaanse 3D-computeranimatiefilm die hun eigen avonturen beleven)
 
 maar zijn vrienden vonden het zo leuk en vroegen of moeders er nog een paar wilde haken, toen ik Ja zei wist ik nog niet dat het er 10 moesten worden haha Nou ja vooruit dan maar. Ze zijn alle 10 inmiddels af, alleen de zwarte haartjes nog bevestigen.
 

En toen werd het tijd om op te ruimen, ik heb expres geen foto gemaakt van voor het opruimen, was echt niet foto waardig ;-(((
Alles gesorteerd en in dozen opgeborgen, er is weer ruimte gekomen, maar goed ook want zaterdag ga ik met mijn vriendinnen naar de handwerkbeurs in Zwolle, stel je voor dat ik nog iets koop, dan moet er natuurlijk wel ruimte zijn.....

Lieve groet van mij!

2 opmerkingen:

Chris zei

Wat heeft die zoon een lieve moeder!! Tien van die mutsen haken, geweldig. Ze zijn ook zó leuk.
Mooie namen hebben de 2 nieuwgeborenen, leuk die naamslingers.
Alles inmiddels weer aan de kant? Wat heb je al snel een 'rommel' hè, als je aan de gang gaat. Maar dat is niet erg, de resultaten tellen!

Mirjam zei

Wat zijn de mutsen mooi geworden Ida.
Zijn de mannen nu allemaal te herkennen in het dorp?
Goed bezig geweest met opruimen.