Volgers

vrijdag 29 januari 2016

Brood/eier mandje


 Gezellig met mijn vriendinnen een brood/eiermandje gemaakt





Het was een leuk klusje om 'even' te doen



Een minion muts gehaakt voor zoonlief


Ondertussen staan de sneeuwklokjes ook weer mooi te zijn in de tuin!


Tot slot nog een mooi plaatje van een 'gebreide' fiets, wat zou ik mijn fiets graag zo willen oppimpen en de bomen rond ons huis en de laantaarnpaal en de lamp bij de voordeur en de voliére en onze auto haha
O, wat zou alles er heerlijk kleurrijk uitzien dan.

Lieve groet van mij!


4 opmerkingen:

Chris zei

Leuk, dat mandje, en helemaal als je daar samen mee bezig bent.
Wat een aparte muts is dat!! Ontzettend leuk.
En dan die fiets! Wat een werk zeg. Het is wel duidelijk dat je van kleur houdt. Net als ik.
Lieve groet.

Jedidja zei

Dat mandje vind ik echt heel leuk! Knap dat je dat in je vingers hebt, om zoiets te creëren.

Mirjam zei

Wat een leuk mandje Ida.
Die fiets is ook erg gaaf, leuk als je dat voor de deur hebt staan.

Anoniem zei

Hoi Ida, fijn dat je weer even langs komt "fietsen"

Groetjes, Marja