Volgers

zaterdag 24 oktober 2015

Pompoentjes prikken...

Men neme vele kleurtjes merino wol, een schuimkussentje en een viltprikpen...
 Men kiest de juiste kleur....
 En prikken maar, net zo lang tot het juiste resultaat is behaald....
Pompoentjes en Kalebassen in allerlei kleuren en maten, zo leuk om te doen....

Ik vond op internet bij Mama Ilse: 
http://mama-ilse.typepad.com/mamailse/werkbeschrijvingentutorials/
een voorbeeld om een kaboutertje te prikken, Ilse heeft een heel leuk blog en kan ontzettend leuk schrijven, ik geniet elke keer weer van haar verhalen en creativiteit, zo ook van de tutorial van kabouter prik.






Een poosje terug een gezellige workshop gehad met oud collega's onder leiding van Albèrtje, een schattig kaboutertje op een herfstblad.





 Echt genieten zo met elkaar.

De herfstvakantie zit er weer op,
Lieve groet van mij!






5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat fijn dat je de draad weer hebt opgepakt Ida en wat is dat vilten toch leuk! Moet ik toch ook eens leren!

Knutselpret zei

leuk die pompoentjes en ja die gezelligheid met al jouw collega's leuk dat ik daar eens bij mocht zijn en mijn best mocht doen voor een workshop ( gek woord eigenlijk )
Ha ha de laatste foto.... ik dacht, he Ida heeft net zo'n lantaarn als ik. kijk ik nog eens goed huh..... hij is van mijzelf, lachen hoor herken mijn eigen dingen niet !!
Groetjes Albèrtje

Chris zei

Wat zal dat leuk en gezellig geweest zijn met je oud collega's. Leuk om elkaar weer te ontmoeten en dan samen bezig te zijn. Ik vind die pompoentjes zó enig. Heb het zelf nooit gedaan, maar de kleindochters wel.

Mirjam zei

Ha Ida, ja het was zeker gezellig met de collega's, maar jou pompoentjes zijn ook super mooi.
Dat zal wel een volgend project worden, maar eerst alles af maken, (dus voor volgend jaar)waarschijnlijk.

Anoniem zei

Bij de reactie van "anoniem" moest natuurlijk nog een afzender....liefs Marja