Volgers

donderdag 27 augustus 2015

Tijd?

Zo zet je op zaterdag 13 juni wat op je blog 
en zo is het ineens alweer donderdag 27 augustus,

waar blijft de tijd?

En daarom heb ik van de afgelopen tijd genoten:

Zoals de tafelloper die helemaal af is en op onze eetkamertafel ligt te 'pronken'



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Heerlijk met vakantie naar Frankrijk geweest,
 Genoten van het prachtige land, mooie wandelingen gemaakt,
  wegdromen bij de ondergaande zon, de vredige rust, de heerlijke ruimte, de zwoele warmte (zelfs in de avond ;-)

kon het maar altijd vakantie zijn.....

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                            Maar ach....bij thuiskomst is het ook weer genieten:
 De prachtig bloeiende orchidee
 De bloeiende passie bloem, zo'n prachtige bloem, 
mooi van vorm en kleur, ik verwonder me telkens weer 
 Dagje varen met lieve vrienden op de friese wateren tijdens skûtsjesilen
zo mooi al die bootjes om ons heen
Hier varen we om het kameleon eiland

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En dan de afgelopen week, nog een paar dagen aan het quilt voor onze dochter gewerkt, wat begon met een eigen ontwerp en mooie lappen stof in september 2013

de blokken aan elkaar genaaid, de blokken werden rijen 
en de rijen maakten een heus quilt. Het resultaat tot nu toe (bijna september) 2015
 Het is nog lang niet af, maar ik ben nu al trots haha
Nog een mooie afwerkrand eromheen en dan gaan sandwichen....voorlopig kan ik mijn tijd nog wel gebruiken ;-))))

Lieve groet van mij!

5 opmerkingen:

Mirjam zei

Oh wat mooi is je tafelloper geworden, maar ook de quilt voor Gerike is super mooi!
Ik vind het heel knap om te maken. (ik doe wel wat anders).

Chris zei

Wat een mooie quilt wordt dat voor je dochter!! Enig patroon Ida. Ook je tafelloper vind ik prachtig! Nee, jij hebt geen tijd verspild. Ook niet met genieten in de vakantie en zo'n heerlijk boottochtje. En nu weer het gewone patroon hè. Toch ook weer fijn. Maar wel druk, denk ik.
Lieven groet van mij.

Knutselpret zei

Daar mag je zeker trots op zijn wat een mooie quilt voor je dochter je hebt de smaak goed te pakken :)

Berkeboom zei

Ik heb al je prachtige quilt-creaties bewonderd, en de foto's van je vakantie en boottocht.
Groetjes Gré

Jedidja zei

Prachtige die tafelloper!