Volgers

donderdag 2 april 2015

Pasen

Iedereen een heel fijn weekend gewenst en 
fijne paasdagen!
 Een leuke paashanger gemaakt van vilt, 
het patroon is hier te downloaden:
http://www.squishycutedesigns.com/free-printable-sewing-patterns-easter-wall-hanging/
Een konijntje gemaakt van vilt, het patroon vond ik op pinterest, 
je kunt hem vullen met paaseitjes
 En.....afgelopen week weer een gezellige avond met mijn vriendinnen gehad
 Vogeltjes gingen we maken, vogeltjes van vilt en stof
Gezellig bij Ria in de blokhut...
En zoals jullie zien, doen we dat heel professioneel, met dubbele bril ;-)
 Ik prijs me gelukkig met deze meiden, al jaren komen we samen en maken we van alles op het gebied van handwerk, we delen lief en leed. Kostbaar!
Rechts is mijn resultaat van één avondje gezellig bij elkaar, denk dat ik er nog een paar ga maken en in de tak voor het keukenraam ga hangen.

 Nogmaals hele fijne paasdagen en lieve groet van mij!


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij ook hele fijne paasdagen Ida. Wat een leuke konijntjes om te vullen zeg, kan er ook een warm ei in? Leuk voor de ontbijttafel!

Anoniem zei

Vergeet ik de afzender, groetjes, Marja

Mirjam zei

Wat een grappige eitjes heb je gemaakt.
Fijne Paasdagen.