Volgers

dinsdag 17 maart 2015

Lente

Vandaag genoten van een heerlijke lentedag, in de zon!
Gelijk maar wat narcissen geplukt en op de vaas gezet, hoop dat ze het lang mogen volhouden :-)))

 Eén ei is geen ei....een gratis patroon van Gera, atelier Septemberspring
http://www.septemberspring.nl/Gratis%20patronen1.html
En een naamslinger voor een lief wonder dat is geboren:
 Maar oei.....
 Tijs is een prachtige naam, maar hoe doe je dat met de i en de j?
 Ik heb deze oplossing maar bedacht
Bovenaan de naamslinger een schaapje gemaakt, omdat Tijs ook een schaapje van Zijn grote kudde mag zijn.

Lieve groet van mij!

2 opmerkingen:

Knutselpret zei

mooi ida ik denk dat je narcissen het wel een poosje volhouden :)
Goed opgelost met de i en de j

Chris zei

Ja, wat was het heerljk hè, dinsdag. Ik heb ook lekker buiten zitten quilten, voor het eerst dit jaar.
Wat een enig patroon van die eitjes!
Fijne dag en liefs van mij.