Volgers

zondag 15 februari 2015

Handwerkbeurs in Zwolle

Gisteren met mijn vriendinnen een dagje naar de ijsselhallen geweest in Zwolle, voor mij de mooiste handwerkbeurs die er is. Niet te groot, wel druk maar o zo leuk, al die handwerkende dames en ook heren, om je heen en allemaal dezelfde passie; vilt, quilt, wol, borduur, kantklos enz. enz. Heerlijk!

 Mijn aankopen....
 Ik heb een bril gekocht die je als een soort diadeem op je hoofd zet en de 'bril' schuif je dan voor je ogen, dit kan ook als je brildragend bent. Het is een vergrootglas, er zitten 4 sterktes bij. Die mw. zei je kunt er wel 100 mee worden haha

 En bij atelier Koekendiefie (http://www.koekendiefie.nl/) kreeg ik bij mijn aankopen een gratis patroon, geluksbrenger, met een lotnummer, 
nu maar hopen dat het mij geluk brengt....

Ik ben lid van een club, Het Poppenhoekje, daar zetten we al onze creaties op viltgebied en poppen op en delen we met elkaar onze hobby. Nu bestaat de club deze maand, 15 jaar en werd de vraag gesteld of we iets wilden insturen voor dit feestelijke moment, dat mocht een eigen ontwerp zijn, of een feestelijk plaatje. Ik heb de poppen die ik de afgelopen periode gemaakt heb allemaal in een hoekje gezet en deze foto opgestuurd. 

Lieve groet van mij!

5 opmerkingen:

Knutselpret zei

ja jouw pph is een mooie uitvinding :))) mooie aankopen heb je gedaan. Zo kun je weer lekker aan de slag .
En ik heb ook een lotnummer van t koekendieffie :)

Patricia Smit zei

O, ik ben jaloers, ik geef het ruiterlijk toe!! De beurs stond ook op mijn verlanglijstje maar een hernia gooide roet in het ten. Nou ja, volgend jaar hopelijk weer en ondertussen genieten van jullie foto's.

Ilonka zei

Wat een geweldig idee zo'n bril! Ben benieuwd of het goed bevalt. Nu nog een lampje eraan en je bent klaar, zou voor mij tenminste een vondst zijn, want ik heb altijd licht tekort. Nu lekker nagenieten :-)

Anoniem zei

Gezellig hoor, een dagje met de meiden op stap en de locatie was geen straf zo te zien, nu lekker frutselen met je nieuwe aankopen.
Groetjes, Marja

Mirjam zei

Wat een mooie aankopen Ida.
Een leuk hoekje met poppen heb je gemaakt.