Volgers

donderdag 15 januari 2015

Bezoek!

Kennen jullie deze man?
Hij staat hier ineens voor de deur, belt aan en vraagt of hij binnen mag komen,
Ida: Waarom dan?
Hij: Omdat het buiten kouder wordt.
Ida: Wie bent u dan?
Hij: Koning Winter!
 Compleet met slee en stormlantaarn, staat hij nu op de sidetable.
Hij vertelde net nog dat hij voorlopig niet van plan is om weg te gaan, 
niet zolang het zo koud is buiten.....
 De slee rijders zijn ook gearriveerd...
 Sneeuwpoppen en sneeuwballenpret overal....
 Deze popjes heb ik ooit eens gekocht,, weet al niet eens meer waar, 
vind ze nog steeds grappig en noem ze Jut en Jul...
 Deze popjes als pakketje jaren geleden bij de action gekocht en 
afgelopen week maar eens gemaakt...
 Ijsbolletjes in de vensterbank...
 Sneeuwvlokjes aan de tak...
 Zou het nog wel winter worden nu koning winter bij ons binnen staat?
 Mocht het kouder worden dan heb ik in ieder geval een warm dekentje:
Eindelijk is mijn haakdeken, Crochet along 2014, af!
Mooi schulprandje eromheen gehaakt...
 Het is echt een prachtdekentje geworden in onze eigen hollandse vlag kleuren...
 Ben er helemaal blij mee en hij heeft al goed dienst gedaan, heerlijk warm!! 
Laat de winter maar komen!

Lieve groet van mij!





7 opmerkingen:

feltfree på Åsly zei

Het ziet er heel gezellig uit

ilonkablogt zei

Zou het er dan toch van gaan komen, die winter? Wie weet! jij bent er zeker klaar voor :-) Wat is je deken prachtig geworden zeg, die van mij is nog maar halverwege, maar ja, ik ben ook altijd met meer dingen tegelijk bezig ;-) Lieve groeten van Louis en mij!

Anoniem zei

Pas maar op dat koning winter er niet met je mooie deken vandoor gaat:-)Het ziet er weer gezellig uit bij jullie.
Groetjes,
Marja

Knutselpret zei

nou jij kan wegkruipen onder je oer Hollandse deken mooi is ie geworden en volgt de cal 2015 ook !!

J@nnie zei

Wat een prachtige deken is dat geworden, Ida. En die side table van jou ziet er weer gezellig uit!

Groetjes Jannie

Mirjam zei

Wat ziet het er weer gezellig uit bij jou. Je deken is ook mooi geworden.

Chris zei

Wat een heerlijk contrast, al die winterfiguurtjes en dan die heerlijke warme rode deken! Ik wilde wel dat het ècht een beetje wit was buiten, beter dan al die grijze regenluchten en nattigheid. Heel gezellig bij jullie!