Volgers

donderdag 20 november 2014

Sinterklaas!

Wat een gezellig tijd komt eraan....
Hadden we 11 november Sint Maarten, wij trakteerden op mandarijntjes met vilten figuurtjes eraan
 Zo schattig, tijdens het zingen keken ze al in de mand wat voor lekkers er in zou zitten.
 En ook hier staat de stoomboot met sinterklaas en zijn zwarte pieten gezellig op de 
side table

 De foto's zijn met mobiel gemaakt, helaas niet scherp, maar het is te zien waar het om gaat..
 Een mooi sinterklaaslantaarntje, met kaarslichtjes erin staat het heel mooi in de avond.
Wil je hem ook? Hier kun je hem aanvragen:

 Pietjes klimmen op het dak en zelfs in bomen....
 De zak van Sinterklaas...
 En nu maar hopen dat Sint ons mooie cadeautjes brengt....
Deze prachtige schaal kreeg ik van mijn vriendinnen, mooi he?
Er zit maar één klein maartje aan.....iedereen vraagt: Heb je die ook zelf gemaakt?
 En dan moet ik toch echt nee zeggen.

Tot slot nog een tegeltje met mooie spreuk, hij hangt hier aan de wand:

Geniet van deze mooie tijd!
Lieve groet van mij!!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een gezelligheid bij jou, lekker knus en warm met sinterklaas, ik wil wel aanschuiven hoor!
Wat een leuke sint/vilt taferelen, wil je nog een sint kalender? Ik heb wel een patroon.
Lieve groet, Marja

Anoniem zei

P.s. leuk dat je er was zaterdag in het inloophuis.

J@nnie zei

Dat ziet er weer gezellig uit, Ida. En die lantaarn heb ik ook. Zo eenvoudig om te maken, maar
's avonds met een kaarsje aan zo gezellig....en daar houden wij toch van?!

Groetjes Jannie

ilonkablogt zei

Nou Ida, als de Sint nou niet meer bij jou langskomt, zo gezellig en uitnodigend als het er bij staat, dan weet ik het niet meer hoor :-) Lieve groet, Louis en Ilonka