Volgers

woensdag 5 november 2014

Droogvilten

 Gisteren en vandaag eens met droog vilten aan de gang gegaan
 Muisje, pompoentje, bladeren, eikeltjes gevilt in de echte dop, jaja
 Het is echt leuk om te doen, op die paar prikken in je vingers na dan ;-( 
want die zijn venijnig hoor...
 De wijze uil
 De hommeltjes blijven met z'n tweetjes, veel te veel gepriegel, 
hiermee had ik de meeste prikken in mijn vingers te pakken.
 Uiteindelijk de hele bubs, plus nog wat lampionnetjes en paddestoelen aan de tak voor het keukenraam tadaa
De takken komen uit het bos, paar dagen laten drogen, daarna met witte grondverf dun laagje gegeven.

Lieve groet van mij!

5 opmerkingen:

Knutselpret zei

leuk Ida de prikpen ligt hier ook klaar :))))
Maar ik denk dat het net ietsje anders word

ilonkablogt zei

Ziet er gezellig uit zo voor jouw keukenraam :-)

Chris zei

Hoi Ida, leuk weer iets van je te lezen en te zien. Wat verschrikkelijk leuk, al die kleine gezellige dingen. Dat muisje vind ik helemaal super. Het hoort allemaal helemaal bij deze tijd van het jaar. Alles goed met jullie? Lekker druk?
Lieve groet van mij.

Anoniem zei

Wat goed gedaan zeg! Gisteren met dochter naar de KreaDoe beurs geweest en ook een priknaald aangeschaft dus nu maar oefenen, het zal wel even duren voordat ik zulke mooie dingen kan maken als jij. Lieve groet, Marja

Mirjam zei

Wat is het mooi geworden Ida.