Volgers

zondag 31 augustus 2014

Vakantie Voorbij...

De vakantie ligt weer achter ons, we zijn in Canada geweest, wat een prachtig land:
 Het eerste "uitje" was een bezoek aan een quiltwinkel in Barrhead



 En natuurlijk niet met lege handen de winkel verlaten ;-)))

 Rocky Mountains

 En ja hoor, ook in de Rocky Mountains hebben we een prachtige quiltwinkel gevonden!


 In Canmore zijn drie bergen die ze de Three Sisters noemen, in de winkel hangt een quilt van de Three Sisters, zo mooi gemaakt, prachtig!
 Dit patroon heb ik gekocht, hoop hem met kerst af te hebben...



 Ze hebben ook een eigen website: http://www.thesugarpine.com/

 Bisons
Het ligt weer achter ons, een prachtige reis in een prachtig land!

Maar wat ook klopt:
OOST WEST,THUIS BEST!

Lieve groet van mij!

5 opmerkingen:

Mirjam zei

Oh wat mooi Ida, je hebt je kunnen uitleven in die mooie quilt winkels.
Fijn dat je weer thuis bent. xxx

Mirjam zei

Oh wat mooi Ida, je hebt je kunnen uitleven in die mooie quilt winkels.
Fijn dat je weer thuis bent. xxx

Chris zei

Oh wow, wat een FEEST! Die prachtige natuur, maar ook die super quiltwinkels! Wat zal je genoten hebben Ida. Lieve groet.

jeannette zei

fijn weer van je te horen

Anoniem zei

Ik heb je verteld over mijn reis in Ohio en mijn contacten met lieve mensen uit de amish gemeenschap, wat leuk dat jij ons nu laat delen over jouw reis in canada. Hoop iets regelmatiger via je blog te lezen wat je zoal doet (en maakt) Lieve groet, Marja