Volgers

maandag 24 maart 2014

Tulpen!

Tulpen uit Amsterdam

Als de lente komt dan stuur ik jou
Tulpen uit Amsterdam
Als de lente komt pluk ik voor jou
Tulpen uit Amsterdam
Als ik wederkom dan breng ik jou
Tulpen uit Amsterdam
Duizend gele, duizend rooie,
Wensen jou het allermooiste
Wat m'n mond niet zeggen kan
Zeggen tulpen uit Amsterdam
 Vorige week prachtige tulpen van mijn moeder gekregen rode en gele 
(iets minder dan duizend ;-)
 Op internet een prachtig patroon gevonden van tulpjes haken om een hakpot.
Zo zien ze er s'avonds uit, verlicht met een waxinelichtje.
 En zo overdag!
 Mijn voorkeur gaat uit naar rechts, heeft net iets fellere kleurtint.
Staat heel gezellig zo bijelkaar.

Lieve groet van mij!

6 opmerkingen:

Marloes Kreatief zei

Heerlijk als er tulpen zijn is of komt de lente

Knutselpret zei

leuk Ida dus het haakvirus gaat weer verder dan alleen de deken :)

Knutselpret zei

leuk Ida dus het haakvirus gaat weer verder dan alleen de deken :)

Mirjam zei

Mooi Ida wat een gezellige potjes.

Anoniem zei

Leuk om te zien dat je ook op je nieuwe stek aan het prutsen bent! Links is leuk voor de pasen. Groetjes,Marja

Chris zei

Als je even doorgaat met van die enige omhulsels te haken, krijg je er misschien wel 1000 bij elkaar! Wat zijn er toch veel leuke en verschillende dingen om te maken. Je moet het maar net tegenkomen of krijgen natuurlijk.