Volgers

donderdag 13 februari 2014

Nog één keer....

 Nog één keer de activiteit Creatief...
 Vogelhuisjes in elkaar zetten en mooi maken met papier, lint, kant en stickers.
 Pakketjes komen bij de action vandaan, compleet met alle benodigdheden.
 En dit is het mooie resultaat.

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Het Halletje op mijn werk!
 Helemaal in het teken van de olympische spelen
Het is een gratis patroon, ik heb hem vergroot en overgetrokken op papier 
en de bewoners uit laten knippen.
Het is leuk om de ouderen op deze manier er bij te betrekken.
De ringen van de olympische spelen en de schaatsen, op het podium staan de bekers
 We hadden bedacht om iedere gewonnen medaille erop te plakken om 
zo de stand bij te houden.
 Maar we gaan zo hard, en het worden er zoveel, dat de taartkleedjes al vervangen zijn voor het kleinere soort, want dan kunnen er meer op ;-)
 De bewoners houden de stand bij op tv en geven het aan mij door wanneer we weer moeten bijplakken
En het wordt morgen weer bijplakken zag ik op het journaal. Toppie!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Het is de laatste keer dat ik het halletje op mijn werk heb ingericht,
per 1 maart heb ik een andere baan. 

Het afscheid nemen zal emotioneel worden, na bijna 15 jaar heb ik met veel plezier met onze oudere medemens mogen werken, een prachtige doelgroep.
Maar een nieuwe uitdaging is op ons pad gekomen, samen met mijn man ga ik met jongeren werken waar we ook heel veel zin in hebben.

Lieve groet van mij!



 


8 opmerkingen:

Mirjam zei

Super mooi Ida, sterkte.

Cora dirknala zei

ziet er weer super uit Ida, veel plezier in je nieuwe baan.

Knutselpret zei

o leuk in het halletje ja een medaille regen voor nederland

Chris zei

Tjonge Ida, dat is een hele verandering om nu met jongeren te gaan werken. Maar wat mooi dat je dat samen met je man kan doen!! Bijzonder.
Die vogelhuisjes zijn helemaal geweldig. Wat een leuk werk om te doen. En je tafeltjes is ook weer zo leuk. Wat zullen die oudjes je missen!!!!

Anoniem zei

Mooi lieve zus!! En veel succes in je nieuwe baan ook daar kun je je talenten weer goed gebruiken.
Liefs Greetje

Hannie zei

Hee, dat is onverwachts. Nu ga je naar een hele andere doelgroep. een hele pittige, maar boeiende groep. Blijf je wel bloggen? Ik wil graag van jouw kennis en kunde meegenieten. Hoe jij de olympische spelen vorm hebt gegeven was hier ook een leuk idee geweest. Ik zag het te laat om het idee te copieren.
Heel veel succes in je nieuwe baan. Groet, Hannie

J@nnie zei

Slim idee om dat patroon te vergroten.... ziet er mooi uit!
En Ida ik wens je veel succes in je nieuwe baan.

Groetjes Jannie

Marloes Kreatief zei

Veelsukses in je nieuwe werk