Volgers

dinsdag 7 januari 2014

Plaid haken!




Ik dacht dat het niets voor mij zou zijn, 
maar op de site staat dat je mee kunt doen als je de basis steken onder de knie hebt;
De volgende basis steken zitten er in dit project
Lossen
Vasten
Halve stokjes
Stokjes
En dubbelstokjes
 
Ik heb op de huishoudschool gezeten en daar heb ik deze steken geleerd, Ben de afgelopen tijd al voorzichtig begonnen met wat kleinere projectjes. Maar toen kreeg ik de tip dat er een leuk project werd gestart op 3 januari op deze site;

http://terraysleven.blogspot.nl/ 

Ze noemen het de Crochet Along 2014, ik noem het een Gehaakt Plaid 2014 ;-)
en ik heb gekozen voor deze kleuren:
De kleuren van onze nederlandse vlag!
 Rood, wit, blauw en oranje
 Plaatje he?
En de eerste twee toeren zijn gehaakt, vrijdag wordt de volgende ronde bekend gemaakt en zo gaan we ongeveer 48 weken door, iedere vrijdag wordt er weer een stukje bij gehaakt. Om uiteindelijk tot dit resultaat te komen:
Ik ben benieuwd of het me gaat lukken om zo'n mooi resultaat te krijgen....

Lieve groet van mij!


9 opmerkingen:

Marloes Kreatief zei

Leuk hoe meer zielen hoe meer vreugd

Chris zei

Leuk dat jij ook meedoet. Ik heb er net vanmiddag alles over zitten lezen en ik heb er eigenlijk ook veel zin in. Weer eens héél wat anders.
Heb jij je opgegeven bij een groep of haal jij elke vrijdag het patroontje van haar blog?

Mirjam zei

Oh Ida wat goed van je!
Wat een prachtige kleuren. Ik twijfel nog steeds of ik het ook zal doen, we hebben het er donderdag wel over.

Knutselpret zei

leuk Ida van de brei groep doen er ook verschillende mee en er is nog een twijfelaar ha ha maar die bewerken we donderdag wel even :))))))))

Foudelaine (Ilonka) zei

Bij het openen van de mail zag ik de plaid en dacht, wow die is hard bezig geweest! Maar nu begrijp ik dat er een plaid in wording is en dat je er een heel jaar de tijd voor hebt ;-) Veel plezier toegewenst en het gaat vast iets moois worden!

Foudelaine (Ilonka) zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jedidja zei

Succes!

Foudelaine (Ilonka) zei

Vanmorgen heb ik besloten dat ik ook mee gaan doen! Ik zat eigenlijk net verlegen om een leuk project ;-) (Ik zag overigens dat mijn eerdere reactie per ongeluk 2 keer geplaatst was en heb dus de dubbele eruit gehaald.) Groetjes, Ilonka

Anoniem zei

Ida wat mooi ik geniet er ook van liefs mama xx