Volgers

maandag 13 januari 2014

Haken en Quilten

Afgelopen vrijdag kwamen er weer een paar toeren bij, direct aan de haak gegaan:
 Ik vind dit een hele leuke manier van haken, iedere week een stukje erbij, en iedere keer wordt het mooier.
 In september schreef ik al over deze mooie lappen stof, het wordt een quilt voor onze dochter, ze heeft zelf het ontwerp gemaakt en de stof uitgezocht

Ze twijfelt nu 
over de ster in het midden......

 En er is op de veluwe weer een prachtig mooi mensje geboren, binnenkort gaan we op kraambezoek.

Lieve groet van mij!




5 opmerkingen:

Jet en Zus zei

Ben stiekem al verder aan het haken,kan niet zo lang wachten, heb er zo een zin aan! ben nu aan de 10e toer! Heel leuk om te doen. Ben benieuwd hoe je kleuren samen gaan worden!
Groetjes Anita

Marloes Kreatief zei

Ja lekker he dat haken ,ik wacht al met iet wat ongeduld op vrijdag ha. Ha en mooi quilt vind beide sterren mooi

Chris zei

Heerlijk, dat roo-wit en blauw voor je haakwerk. Dat wordt een vrolijke deken. Net als de quilt. De rechter middenster spreekt mij het meest aan.

Mirjam zei

Leuk Ida, mooie kleuren heb je.
Het haakwerk ziet er ook leuk uit. Iedere week een stukje bevalt mij wel tot nu toe, gewoon iedere week "huiswerk" maken.
Geralda hanger is ook mooi geworden.
Doe de groeten als jullie gaan.

marmarel zei

Mooie kleurtjes voor je deken! Ik ben er ook mee bezig. Wat een kunstwerk wordt de quilt en de vilten hanger is ook heel leuk! Mooie naam, Geralda, ik heb een nichtje dat Geralde heet, ik kom de naam niet veel tegen.
Groetjes, Marijke