Volgers

maandag 30 december 2013

Van 2013 naar 2014...

Rond oud en nieuw is er altijd een lied dat mij meer dan anders bezig houdt;

Wat de toekomst brengen moge, Mij geleidt des Heeren hand; moedig sla ik dus de oogen naar het onbekende land. Leer mij volgen zonder vragen; Vader, wat Gij doet is goed! Leer mij slechts het heden dragen met een rustig kalmen moed!

 

Een prachtig lied, wat de toekomst ons brengt, we weten het niet wat we nu wel weten is dat er veel gaat veranderen op het werk van mijn man en mij, we krijgen beiden te maken met bezuinigingen, 2014 wordt een spannend jaar maar we mogen het vertrouwen hebben, de inhoud van dit lied; het geeft me toch een bepaalde rust.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het haken heeft me de laatste dagen goed bezig gehouden, wat is dat toch ook leuk;
 Leuke hoesjes haken voor papieren zakdoekjes
 
Glazen potjes opfleuren met haakkatoen en leuk lintje eromheen
 En in het inloophuis zijn we gestart met het haken van vierkantjes om daar later kussens van te maken en als het virus zich verder verspreid mogelijk nog een mooi plaid haken

Tja,
 
 en zo breien we een eind aan het jaar 2013
 
Haken we het jaar 2014 aan
 Vilten we het jaar 2014 door
 En quilten we gezellig verder in het jaar 2014

Allemaal een hele fijne jaarwisseling toegewenst en veel vertrouwen in het nieuwe jaar!

Lieve groet van mij!
X Ida

5 opmerkingen:

Elly Horlings zei

Ik zing dit prachtig lied met je mee Ida, wat zal 2014 ons brengen
in ieder geval is er nieuw leven op komst maar is er ook een ernstige zieke in mijn naaste fam.
maar in vol vertrouwen gaan we het tegemoet. Jullie een gezegend, gezond, gelukkig,en ook een creatief 2014 gewenst.
liefs Elly

Patricia van Engelen zei

Dat wordt inderdaad een spannend jaar met alle onzekerheden maar het zal vast ook nieuwe uitdagingen en kansen brengen!
Ik wens je een gezond, gelukkig en vooral creatief 2014!
Patricia

Saskia Smit zei

Amen. Veel Zegen gewenst voor het komende jaar.

Dear Jo zei

Hoi Ida,

Het lied zegt ons niets, maar we wensen jullie alle goeds, geluk en gezondheid voor het komende jaar.

Groetjes, Jolanda en Reinier

ilonkablogt zei

Wat ziet dat er gezellig uit. Mooi om met dit lied het nieuwe jaar in te gaan èn met al je nieuwe ontdekkingen ;-) Wij wensen jullie al het goede en veel zegen toe in 2014! Groetjes van Louis en mij