Volgers

donderdag 5 december 2013

HD Tas en pietjes broche

Vandaag gezellig een dagje bij mijn moeder geweest, gisteren heb ik de laatste hand aan de HD Tas gelegd en vol trots liet ik hem aan haar zien, vol bewondering werd de tas bekeken en 'goegekeurd' haha, waarna mijn moeder zei, die moet je op je weblog zetten, hij is zo mooi! Nou bij deze dan:
 Samen met mijn HD-vriendinnen zijn we een paar keer bijelkaar geweest, bepakt en bezakt met naaimachine en toebehoren om 'even' een tas te naaien, dat even duurde iets langer, er zit meer werk aan dan je in eerste instantie denkt.
 Maar goed, hij is af en ik ben er superblij mee!
 Morgenmiddag sinterklaas feest op mijn werk, vanavond heb ik nog even een pietenbroche gemaakt voor de vrijwilligers.

Voor iedereen een heel fijn en gezellige pakjesavond gewenst!
Lieve groet van mij!

Hij komt de lieve goede Sint

4 opmerkingen:

Ilonka zei

Je moeder heeft helemaal gelijk, het is een prachtige tas, en meer dan waard om getoond te worden! En wat ziet die stoomboot er gezellig uit bovenin je blog. Een hele fijne pakjesavond toegewenst :-) Groetjes van Louis en mij

Knutselpret zei

ah mooooooie tas.

Mirjam zei

Wat een prachtige tas Ida,

Chris zei

Je moeder had groot gelijk hoor! Wat ben jij toch een handige Piet! Die broches, zo ontzettend leuk. Trouwens ik vind je kopfoto ook enig.