Volgers

woensdag 9 oktober 2013

Lezing Amish

Afgelopen maandag hebben mijn HD vriendinnen en ik, een lezing georganiseerd met Laura Strating van http://laurasquiltatelier.nl/

Bij één van de HD'ers in de schuur, hoe toepasselijk!

Er hadden zich 21 dames opgegeven en uiteindelijk zaten we, Laura meegerekend, met 31 dames in de schuur. Lekker warm, comfortabele stoelen, koffie/thee en lekkers erbij.
Laura heeft op een hele fijne respectvolle manier gesproken over het leven van de Amish mensen. Hun manier van leven en opvatting is, zoals één van onze HD'er zei, "voor ons stof tot nadenken"  Wie meer wil weten over de Amish mensen kan bij Laura op de site informatie krijgen.
 En dan nog even mijn herfstquilt hangend aan de muur. Telkens als ik binnen kom geeft het mij een 'warm' gevoel ;-)

Lieve groet van mij!

7 opmerkingen:

Chris zei

Oh, daar had ik wel heel graag bij willen zijn. Dank je wel voor de link naar Laura!

Saskia Smit zei

Tja een amish-quilt staat ook nog op mijn lijstje. Ooit was ik in Penn-state tussen de amish op vakantie, maar toen had ik nog niet van quilten gehoord.

Knutselpret zei

Ja mooi quiltje Ida !!

Anoniem zei

Het was fijn om bij de lezing te zijn, bedankt! Je quiltje is erg mooi geworden.
Groeten,
Marja

J@nnie zei

Dat zal wel erg interessant geweest zijn die lezing.... en ik vind het een mooi quiltje.

Trouwens ik heb een vraagje, maar zie dat ik je niet kan mailen. Zou jij mij misschien willen mailen. Adres staat bij mijn profiel.

Alvast bedankt,

groetjes Jannie

Mirjam zei

Mooi en dus genieten

Knutselpret zei

he die mooi pompoenkoets pronkt toch maar mooi boven aan je blog !!