Volgers

zaterdag 15 juni 2013

Zomer

De zomer komt er aan en onze vakantie is begonnen, wat is er nog te wensen?

We gaan lekker ontspannen en genieten van het mooie weer, tuurlijk gaan er handwerkspullen mee. Maar ik merk wel dat vilt en quilt een beetje op de achtergrond liggen. Het mooie weer lokt naar buiten, fietsen, wandelen, op de motor. En dat gaan we de komende tijd allemaal doen.

Hierbij nog wat foto's van het halletje op mijn werk;
Het aardbeientheehuis staat er weer mooi bij te pronken en dit jaar is het bewoond,
Vader en moeder muis met ienie en mienie, en ze hebben prachtig mooi zonnig weer.
De hortensia staat volop in de bloei en geurt heerlijk,
De vlinders fladderen overal vrolijk rond.
Ook lekker weer om naar het strand te gaan, de strandhuisjes, de boten, de schelpen, het zonnetje, lekkere temperatuur; allemaal ingrediënten voor een heerlijke zomervakantie.
En daar tussen zitten Ko en Nijn, iedere keer zitten of liggen ze in een andere stand, volgens mij hebben ze het wel naar hun zin. Hoe kan het ook anders als je vakantie hebt.

Iedereen een hele fijne zonnige en ontspannende vakantie toegewenst!
Lieve groet van mij!


5 opmerkingen:

Knutselpret zei

En sinds wanneer rijden we motor ????
Zit je dan voor of achteop :)
Maar je halletje ziet er weer super de lux uit zal wel eens even een kijkje nog nemen in het echie.
fijne vakantie
lieve groet Albèrtje

J@nnie zei

Dat ziet er weer gezellig zomers uit. Ida,fijne vakantie!!

Groetjes Jannie

Ilonka zei

Ida wat ziet het er toch altijd vrolijk uit, in dat halletje! Een hele fijne vakantie toegewenst, en tot blogs :-) Groetjes van Louis en mij

Mirjam zei

Nou Ida, geniet er maar van. Fijne vakantie en de groeten aan Rien.

Jolandaas blog zei

Via knutselpret op jou blog gekomen, wat maak je leuke vilt decoratie´s.
Ik ga je volgen.
Fijne vakantie.

Groeten Jolanda