Volgers

donderdag 27 juni 2013

Boeken...

Vanmiddag hebben we een ritje op de motor gemaakt, lekker toeren over de veluwe, het was een prachtige rit, al had de temperatuur wel iets hoger mogen zijn wat mij betreft.

We maakten een tussenstop bij Jolanda en haar man van; http://dearjoquilts.blogspot.nl/   

Jolanda had een paar boeken voor me die ik heel goed kan gebruiken voor de creatieve activiteiten op mijn werk
Maar dat niet alleen, want toen ik de boeken doorbladerde zag ik heel veel leuke dingen voorbij komen, dat ik dacht, dit ga ik niet alleen voor mijn werk gebruiken! 
 Het zijn mooie boeken die in het duits zijn geschreven, maar de foto's zijn hollands ;-) 
en ik ben er al achter dat einfach en schnell; eenvoudig en snel betekent en 
nekrolle = nekrol
 Herz-topflappen = Hart pannenlappen
 Teekannenwärmer = Theemuts

Herztasche = Hart tas

Het zijn vijf boeken met prachtige foto's. Jolanda bedankt! Je hebt vandaag één persoon heel blij gemaakt, eigenlijk twee personen, want we kijken terug op een hele leuke gezellige middag! Aan de keukentafel hebben we koffie en thee gedronken en het was zo gezellig dat we ineens ontdekten dat het alweer zes uur was! Het klopt dus echt: Gezelligheid kent geen tijd!

En....ik heb Jolanda haar "vingerhoedjes quilt in wording" mogen bekijken, zo pieterpeuterig klein, zeer mooi en vol van kleur en "Farmers wife quilt in wording", ook een hele mooie kleur keuze, de blokken, zo netjes allemaal. En.....ik heb kennis met hond Drogo gemaakt, echt een lieve hond (en dat zeg ik, die heel bang ik voor grote blaffende honden)

Ik duik vanavond lekker warm onder een plaid met vijf super leuke boeken om weer inspiratie op te doen voor mijn werk en mezelf. Volgende week nog één weekje vakantie en ze beloven mooi weer, de bijtjes hebben honing gemaakt, dus het wordt honing slingeren en daarna met de motor erop uit!

Lieve groet van mij!

5 opmerkingen:

Ilonka zei

Wat een heerlijk gevoel is dat he, zo vol leuke ideetjes om te gaan maken! je hebt vast mooie dromen gehad ;-) Groetjes uit Doorn!

Mirjam zei

Oh wat leuk Ida, die boeken zien er gezellig uit.
Geniet nog even van je vakantie, veel plezier!

Dear Jo zei

Dank je wel voor je lieve woorden. Het was heel gezellig en voor herhaling vatbaar! Nog een fijne vakantieweek met (hopelijk) veel zon.

Groetjes, Jolanda

Knutselpret zei

ah boeken heb je nooit genoeg :)

Marie-Jeanne zei

Leuke boeken, veel plezier er mee.
Gr, M-J.