Volgers

dinsdag 9 april 2013

Langzaamaan...

heel langzaam voel ik me weer een beetje beter worden, de antibiotica doet zijn werk, voel me nog wel heel slap en gauw moe, maar we gaan de goede kant weer op.....

Op freubelgebied heb ik weinig te melden, want daar is niet veel van gekomen. Daarom een paar mooie foto's, de foto's zijn gemaakt in maart;
 De opkomende maan aan de ene kant en...
 de ondergaande zon aan de andere kant, ik stond er tussen in, zo bijzonder.
 Met pasen, de lente voor het raam, schaapjes en vrolijke paasboom, 
het zou toch lente moeten zijn; maar de vijver is bevroren......
geen wonder dat we ziek worden.

Lieve groet van mij!

5 opmerkingen:

Knutselpret zei

fijn dat het de goede kant weer op gaat en in het weekend heerlijk lenteweer :)
Lieve groet Albèrtje

Chris zei

Eerst maar helemaal opknappen en fit worden hoor en dan pas aan fröbelen denken. Lieve groet van mij.

Marloes Kreatief zei

Fijn dat je aan het opknappen bent gr marloeskreatief

Mirjam zei

Beterschap, hoop dat je er echt weer gauw bij mag zijn, maaaaaar ziek goed uit.
Liefs Mirjam

idémakeriet zei

Bedankt voor je hartverwarmende woorden!
Ontzettend lief.
Ik voel me heerlijk na al die opbeurende woorden.
Gisterren stond ik al paf na al die berichtjes en vandaag kreeg ik er nog een schepje bij op.
Straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen:)
Mijn voorraadje zelfvertrouwen is weer bijgevuld en kan weer tegen een stootje.
Vervelend om te lezen dat je even uit de runnign bent geweest, ik als dat je er nog niet helemaal bovenop bent, beterschap maar.
Leuk trouwens dat je mij gaat volgen, welkom in mijn wereld.
Liefs Gerda