Volgers

vrijdag 22 maart 2013

Pasen en Lenteswap!

Met de pasen in aantocht ben ik bezig geweest om eierwarmers van vilt te maken, om als voorbeeld te laten zien, voor de bezoekers van het inloophuis in ons dorp;
 Ze hebben allemaal voor de kip gekozen omdat die het makkelijkste was haha en ze zijn allemaal heel makkelijk te maken, maar ja, daar dachten de bezoekers anders over.
We hebben een hele gezellige ochtend achter de rug
 En bij thuiskomst zat me er toch een knoepert van een envelop in de brievenbus,
De Lenteswap, ik wordt er helemaal blij van, die prachtige kleuren en zo netjes gemaakt en het leuke is, er zitten allemaal figuren op waar ik iets mee heb; 
  • Allereerst het woord Lente; o, wat snak ik ernaar, de winter duurt me dit jaar net iets te lang ;-p
  • De vogeltjes links, in mei leggen alle vogels een ei, 26 mei is mijn geboortedag.
  • Slakken, ze komen ons ieder jaar een bezoek brengen in de tuin.
  • Bijtjes en vlindertjes, ze horen erbij, en de bijtjes hebben voor mij nu ook een belangrijke plek omdat manlief en dochterlief vorig jaar een imkercursus hebben gevolgd, inmiddels hebben ze vijf bijenvolken en is het ook voor die beestjes nu te koud. Vorig jaar heerlijke bloemen/heidehoning geoogst, wel 50 potjes!
  • Bloempjes, onze tuin staat er vol mee, nu de temperatuur nog omhoog.
  • En tot slot Sun bonnet sue, een quiltprojectje dat ik nog wil maken van deze lieflijke popjes, maar eerst moet er nog heel veel ander quiltwerk af.
Jannie (http://jannie-s.blogspot.nl/) dank, dank, dank. Ik ben er heel erg blij mee, 
ik laat hem het hele jaar hangen! 
Bij het maken van de foto, begon de zon spontaan te schijnen! 

Lieve groet van mij!

7 opmerkingen:

Berkeboom zei

Ziet er allemaal mooi en gezellig uit. Nu het weer nog. Groetjes Gré

Anja zei

Hallo Ida,

wat een gezellige dingen laat je weer zien! Nog een weekje, dan gaat vast de lente echt beginnen....

groetjes van Anja.

Saskia Smit zei

Wat een leuk idee!
Ik moet volgende week invallen in groep 3. Ik denk dat ik eierwarmers ga maken....

Mirjam zei

Leuk Ida, mooie eierwarmers, maar Lente is ook schitterend.
Fijn weekend, Mirjam

Knutselpret zei

Wat een leuke eierwarmers heb je gemaakt. En je swap is een plaatje
Groetjes Albèrtje

J@nnie zei

Graag gedaan, Ida. En dat je de swap het hele jaar laat hangen ....misschien kom ik dat komende zomer wel checken. We zijn van plan om naar het 't Veluws Zandsculpturenfestijn te gaan. ☺☺


Groetjes Jannie

Chris zei

Wat een verschrikkelijk leuke swap is dat. Daar word je echt helemaal blij van. Laat de lente nu maar komen, wat jij!