Volgers

dinsdag 26 maart 2013

Muizenplaag

We hebben last van een muizenplaag, maar deze zijn niet erg om in je huis te hebben, integendeel, het is gewoon genieten van deze fleurige beestjes;
Afgelopen zaterdag ben ik bij mijn vriendin in friesland geweest, daar hebben we de tijd nuttig besteed. Het patroon stond in dit tijdschrift;
 toen we naar huis gingen was de muis nog niet helemaal klaar, het is de tweede muis van rechts;
Thuisgekomen heb ik er de laatste hand aan gelegd en nog maar drie broertjes en zusjes erbij gemaakt, ze hebben allemaal een kleurig belletje aan hun staartje. En natuurlijk een kopje van vilt.....

Lieve muizengroet van mij!

5 opmerkingen:

Chris zei

Wat een snoepjes!! Geef ze maar een aai over hun bolletjes van mij!

Knutselpret zei

pieperdepiep wat zal dat een leven geven. En nou hopen dat ze niet in de val lopen. super leuk Ida.
groetjes Albèrtje

Marloes Kreatief zei

Schattig laat ik nu ook met muizen bezig zijn !

Sandra zei

Wat zijn ze lief!!!Leuk gedaan hoor! is het uit de nieuwste creatief met patchwork?

Gera zei

Wat een leuk stel!!

Groetjes, Gera