Volgers

woensdag 13 maart 2013

Blauw...

Als je lievelingskleur blauw is en je krijgt dit lapje cadeau;
 dan ben je toch een heel gelukkig mens of niet?
Ik kreeg het van Marry, ze is bezig met een quilt voor haar kleindochter en kwam stof tekort. Anja van; http://anjaisweerbezig.blogspot.nl/ deed een oproep via haar weblog, en dit heeft Marry twee lapjes stof opgeleverd, nu kan ze haar quilt afmaken! Als dank kreeg ik een lapje stof terug in mijn lievelingskleur, in het echt is het nog mooier als op de foto.

 En zo hangt het maart quiltje te pronken in het quilthuisje, samen met de paashaas eierwarmers, zo gezellig met die vrolijke lentekleurtjes.
 Tulpen, en bijtjes....................ooooooo wat verlang ik ernaar
Maar maart roert zijn staart, en april doet wat hij wil, maar in mei.....in mei leggen alle vogels een ei!

lieve groet van mij!

6 opmerkingen:

J@nnie zei

Dat ziet er weer gezellig uit Ida. Ik denk dat wij allen klaar zijn met die winterkou en naar wat warmte en zonnestralen snakken.

Groetjes Jannie

Berkeboom zei

Ik vind je blauwe lapje prachtig. De hangers van rondjes heb ik jaren geleden van pergamano gemaakt leuk hoor. En je huisje met quiltje is ook enig. Groetjes Gré

Berkeboom zei

Ik gaf je ook antwoord voor iemand anders over de hangers van rondjes. Dom hé van mij.

Knutselpret zei

Wat leuk en wat een leuke hazen !!
mooie lapjes daar wordt je vrolijk van
Lieve groet Albèrtje

Chris zei

Prachtige kleur blauw!! Koninklijk.
Je maartquiltje is enig, zo vrolijk en gezellig. Ja, we willen voorjaar met bloempjes en bijtjes!

Ilonka zei

Ohhh wat een geweldig mooie kleur blauw, ik hou er ook zoveel van! Waarschijnlijk omdat het doet denken aan hemelsblauw ;) Erg mooi weer allemaal Ida, geniet er lekker van. Groetjes van Louis en mij