Volgers

woensdag 6 februari 2013

Naaien, doorpitten en popjes

 Dit is de ster van de vierde quiltles; Feathered lemoyne star heet het, ik ben van plan om het bij één ster te laten en er dan een tas van te maken, grote kans dat het ook nog eens af komt haha
Ondertussen ben ik de tafelloper aan het doorpitten, want er ligt nog een lopertje dat daarna doorgepit moet worden
Deze winterse popjes zijn vandaag op de post gegaan naar ??
Ik wou dat ik de winter ook op de post kon doen. (sorry voor de liefhebbers maar ik ben echt aan de Lente toe)

Lieve groet van mij!

4 opmerkingen:

Chris zei

Pfff, dat is een ingewikkeld blok zeg, die gevederde ster. Maar wel erg mooi! Net als je lopertje, wat wordt die enig.
Wat een leuke popjes zijn dat! En ik verlang toch ook wel naar het voorjaar hoor, hoewel ik die sneeuw van vandaag en die heerlijke blauwe lucht er boven toch wel erg mooi vond. Dagdag.

Knutselpret zei

wie niet, de lente mag van mij ook komen hoor.
Maar die quilt is erg mooi ben benieuwd hoe de tas wordt.
ik heb een gezellige middag in elim gehad zus lief was er ook heel erg leuk. Ah en die popjes ken ik als ik het goed bedenk :)
Groetjes Albèrtje

hobbyshop fugeltsje zei

Nou het is een hele mooie ster. Maar ik snap dat je er maar éen gaat maken.
Je tafelloper is trouwens ook erg mooi. Vooral die blauwe kleur.
Van mij mag het ook wel weer lente worden. Ha ha.
Gr Miranda

Marloes Kreatief zei

En wat is deze marloes ontzettend blij met die winterpost,die zo onverwacht bij mij dus door de brievenbus kwam heel erg bedankt je bent een schat,ga er zo en blogje over schrijven lieve groet marloeskreatief