Volgers

dinsdag 26 februari 2013

Jarig...

Mijn oudste zus is jarig vandaag, we houden alletwee van quilten en hebben regelmatig een bee. Samen werken we aan een landleven quilt. 
Van de winter heeft dit stil gelegen vanwege het winterse weer, korte dagen en slechte wegen, maar nu het weer gaat lengen, krijgen wij er ook weer schik van.

Ik heb haar dit gegeven;
 Een quilthangertje met mini quiltje; eigen ontwerp

 Mijn zus heeft een liefde voor rozen, vandaar het rozenstofje en roosje van stitchery,  en ik hou van werken met vilt, samen hebben we ons hart verloren aan het quilten, vandaar het hartje.

Ze was er blij mee!

Lieve groet van mij!

9 opmerkingen:

Knutselpret zei

Wat leuk zeg en wat een verrassend kado.Ik snap het dat ze daar blij mee is.
groetjes Albèrtje

Marloes Kreatief zei

Erg leuk

Berkeboom zei

Wat een prachtig kado. Groetjes Gré

Saskia Smit zei

Wat een lief kado.Mooi gemaakt.

Anoniem zei

Hey creative zus

Je hebt me wel erg blij gemaakt,
heel mooi hoor, nogmaals bedankt, het krijgt een mooi plekje.

liefs Greetje

Chris zei

Ik vind het altijd zó bijzonder als ik ergens lees dat zussen of dochter met moeder samen quilten! Ik geloof dat mijn lieve zus één naald, een zwarte en een witte draad in huis heeft, haha.
Ontzettend lief cadeautje heb je haar gegeven. Ik hoop dat jullie nog járen plezier samen mogen hebben.

J@nnie zei

Ohh, wat ziet dat er weer mooi uit.

Groetjes Jannie

Ilonka zei

Heel lief! Ze is vast ook een hele lieve zus ;-)

Yvonne zei

Mooi!