Volgers

vrijdag 15 februari 2013

Handwerkbeurs...

Vandaag een heerlijke dag in Zwolle gehad, 
samen met mijn vriendinnen naar de handwerkbeurs geweest.
 
Een heerlijke beurs met heel veel kramen op handwerkgebied; quilten, borduren, vilt, breien, haken, naaien enz. enz.

En een reunie! 
Ik kwam Cora tegen van de crea club,
en mijn lieve zus en nicht,
en mijn vriendin en haar dochter uit Friesland,
en nog iemand uit ons eigen dorp.
Hoe gezellig kan het zijn haha

Ik geniet nu nog na, wat is het toch heerlijk om een hobby op handwerkgebied te hebben. En dat je deze ook nog eens kunt delen met je vriendinnen en zus.

En de knip bleef niet gesloten, met zoveel moois om je heen moet je wel iets kopen.
Uiteraard, vilt en stof, een nieuwe schaar, de oude was niet scherp meer en dat is heel lastig met knippen, tricotstof voor de popjes en een fietspatroon van Maaike Bakker gekregen, ook nog een mooi patroon met uiltjes in lente kleurtjes en een quilthangertje. Ik ben weer een gelukkig mens....

Voor wie nog naar Zwolle gaat; heel veel plezier en geniet van al dat moois!
Lieve groet van mij!

 

6 opmerkingen:

marmarel zei

Heerlijk, zo'n beurs-dagje! Wat leuk dat er zoveel bekenden waren.

Barbara zei

Heerlijk, zo'n dagje! Voor mij zijn de beurzen altijd zo ver weg! Lieve groetjes, Barbara

Chris zei

Het genieten spat van je logje af! Ja, dat is zo leuk om je hobby te kunnen delen en anderen te ontmoeten!

Mirjam zei

Ida wat een leuk dingen heb je weer gekocht, en ...... je had voor ons nog voldoende over gelaten.

Groeten, Mirjam

Marloes Kreatief zei

Daar zal je wel veel moois van maken

J@nnie zei

Ja leuk was de beurs weer. Ik ben donderdag geweest en toen was het niet zo druk, maar wel gezellig. Mooie dingetjes heb je gekocht.

Groetjes Jannie