Volgers

zaterdag 23 februari 2013

Halletje...

Ieder seizoen of feestdag kan ik mijn creativiteit kwijt in het halletje op mijn werk, vorige week was het valentijnsdag en toen heb ik dit tafereeltje er neer gezet;
De sidetable, en daaronder, staat vol met fotolijstjes. Deze heb ik samen met de ouderen opgepimpt met hartjes van vilt in allerlei kleuren.







   

Een hele middag zijn we gezellig bezig geweest om dit als resultaat te krijgen.
 Boven het tafereel hangt een tak, en daaraan alle harten die ik in de loop der tijd gemaakt of gekocht heb.

En in het midden van de tafel staan de poppen van mijn tante te 'pronken'.
Het is allemaal maar heel eenvoudig, de poppen zijn bijzonder karakteristiek van uitstraling, er waren zoveel positieve reacties dat ik besloten heb ze nog even te laten staan, er wordt nog door zoveel mensen van genoten.
En voor de lente tafel is het toch nog te vroeg, het is hier nog zo koud en winters, 
de sneeuwklokjes staan er zo mooi bij als lentebode


Volgens de berichten zullen ze komend weekend weer onder een pak sneeuw verdwijnen, zo jammer.

Lieve groet van mij!

9 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Het zijn inderdaad hele mooie poppen. Karakteristiek zonder karikaruur te zijn. Oeps wat een dure woorden op de vroege ochtend.
Leuk zo'n seizoenstafel.

Marloes Kreatief zei

Wat een mooi echtpaar en heel leuk jullie tafel zo gezellig gr marloes

Knutselpret zei

Mooie tafel heb je er weer van gemaakt had het al gehoord van moes.
Ja en de lente ........ zal echt wel komen maar het is nu nog bere koud!
Groetjes Albèrtje

J@nnie zei

Wat een leuke tafel heb je weer gemaakt. Ik denk niet dat dat bij ons kan, omdat het verzorgingstehuis een onderdeel is van een openbaar gebouw. In het gebouw zit o.a. ook een zwembad (veel kinderhandjes), een kinderopvang en een clubhuis. Maar oh wat zou het leuk zijn om zo'n tafel te hebben.
Groetjes Jannie

Ilonka zei

Je bent weer gezellig aan het werk Ida! Ziet er leuk uit hoor, en ik kan me voorstellen dat de mensen er van genieten. Lieve groeten van ons 2

Aritha zei

Mooie poppen zeg! En tafel ook.

Carin zei

Wat een gezellig tafeltje, wie zou dat niet willen !!

PS. je vroe gop mijn blog of ik ook nog deed quilten of alleen borduren. Ik quilt ook zeker nog, ik heb pas nog een quiltje gemaakt maar kan dat pas na 1 maart laten zien omdat hij in een wedstrijd meedoet :-)

Chris zei

Zo leuk Ida. Jij hebt een heerlijk, dankbaar werk!! Ontzettend leuk om met die ouderen gezellig creatief bezig te zijn en ze ook van hun eigen werk te laten genieten. Dat poppenstel is prachtig!!

Mirjam zei

Ja Ida, ik heb er ook al foto's van gemaakt. Laat het nog maar een paar weken staan, want het ziet er zo gezellig uit als je binnenkomt.

Groeten, Mirjam