Volgers

zondag 20 januari 2013

Winter...


Waarschijnlijk ben ik één van de weinige nederlanders die niet zoveel met de winter heeft en al helemaal niet met schaatsen, het kan mij niet bekoren, die ijzige kou, sneeuw, gladde wegen.

Mocht de elfstendtocht er komen, prachtig, ik gun het iedereen, maar ik blijf lekker bij de kachel en geniet wel voor de tv, met een kom warme chocolademelk en een heerlijk warm quilt om me heen.

Ik kwam via via op onderstaande weblog terecht;
http://www.dequilthoeve.blogspot.nl/2013/01/sneeuw-give-away.html
 
Zijn het geen prachtig warme tinten? Ze doen me aan het voorjaar denken, 
de lente, de zomer, heerlijk!

Graag maak ik er hier een melding van want dan mag ik meedingen voor twee kansen, daar wordt je toch helemaal warm van? Bedankt Ingrid en Wendy!

Lieve groet van mij!

3 opmerkingen:

Jet en Zus zei

Ik doe met je mee hoor, schaatsen is leuk voor de TV met een beker thee of choco.

Groetjes Anita

Ilonka zei

Wat een heerlijke kleuren, zo mooi pastellerig :). Geniet jij maar lekker van je warme chocomelk en quilt! groetjes van ons 2

Knutselpret zei

ha leuk daar zal ik me ook even aanmelden,
Alles wel goed met je ???
Ik mis je al even in he pph, of ben je ziek?
Groetjes Albèrtje