Volgers

dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig Nieuwjaar!

Voor iedere bezoeker, volger, lezer, stille kijker, kijker van mijn weblog:

 *Een heel gelukkig Nieuwjaar!* 

Met veel plezier plaats ik de berichtjes van mijn creaties vilt en quilt, mijn werk en alledaagse dingen en met veel plezier hoop ik in 2013 verder te gaan.

  • Nieuwjaarsnacht rein en klaar, beduidt een vruchtbaar jaar.
  • Met Nieuwjaar lengt de dag zolang het haantje kraaien mag.
  • Nieuwjaarsnacht schoon/rein en klaar beduidt een vruchtbaar jaar.
  • Schijnt de zon op dag van Nieuwjaar, dan wordt het een goed appeljaar.

 Lieve groet van mij!

8 opmerkingen:

Marie Louise zei

Ook voor jou gelukkig nieuwjaar!

Groet,Marga

Ilonka zei

Terwijl de haan (van de buren) hier kraait dat het een lieve lust is, lees ik je blog met mooie spreuken :) De goede wensen heb je van mij ook al gehad, en daarbij wens ik je veel blog- en handwerkplezier toe in dit jaar! Groetjes, Ilonka

Knutselpret zei

Ha Ida ik weet er ook een.
Een crea jaar voor jou en mij, zijn we samen helemaal blij :)
Lieve groet Albèrtje

Dear Jo zei

Hallo Ida,

Een heel gelukkig nieuwjaar voor jullie en jullie kinderen.
Je bent hier altijd welkom. Wie weet lukt die fietstocht dit jaar wel :-)))
Drogo wordt een grote jongen, maar als we weten dat je bang voor hem bent dan houden we hem toch gewoon apart. Ik was ook altijd bang voor honden tot ik hier kwam wonen en Reinier Simba al had. Sindsdien kan ik dus niet meer zonder.
Groetjes, Jolanda en Reinier

Dear Jo zei

Hallo Ida,

Een heel gelukkig nieuwjaar voor jullie en jullie kinderen.
Je bent hier altijd welkom. Wie weet lukt die fietstocht dit jaar wel :-)))
Drogo wordt een grote jongen, maar als we weten dat je bang voor hem bent dan houden we hem toch gewoon apart. Ik was ook altijd bang voor honden tot ik hier kwam wonen en Reinier Simba al had. Sindsdien kan ik dus niet meer zonder.
Groetjes, Jolanda en Reinier

Anja zei

Hallo Ida,

ook een heel goed, gezond en gezegend nieuwjaar voor jou! Ik was een poosje niet op je blog geweest, heb wel wat gemist, al die gezellige plaatjes. Die Jozef en Maria van vilt die je bij de kerstruil had gemaakt vind ik erg mooi. Is daar een patroon van of heb je dat zelf zo geknutseld? Dat is nou net iets voor mij namelijk...
groetjes ANja.

Yvonne zei

Ook de beste wensen voor 2013!

Chris zei

Jij ook alle goeds voor dit nieuwe jaar, samen met allen die je lief zijn. En natuurlijk veel plezier in al je creativiteit!