Volgers

dinsdag 11 december 2012

Sterren en hartendiefjes

 

Heb mijn weblog aangepast aan de tijd van het jaar, kwam op het weblog van Anita: http://creaanita.blogspot.nl/ dit mooie tegeltje tegen en vond hem wel passen.

Ook heb ik afgelopen weekend nog twee, hoe zal ik ze noemen? Hartendiefjes, hartenliefjes, op het patroon staat hartjes engeltjes. Geef het maar een naam;


Het is eigenlijk een heel simpel patroontje, met een mooi resultaat.

Het gaf me wat afleiding van de nare dingen die afgelopen week weer via de media op ons afkwam. Zoveel zinloos geweld, ellende en verdriet.

Lieve groet van mij!

7 opmerkingen:

Knutselpret zei

Wat een leukle hartjes zijn dat geworden.
En wat is je blog mooi.
MMmm.... kan vabn jou nog wel het een en ander leren denk ik :)
Lieve groet Albèrtje

J@nnie zei

Oh, wat een leuke hartjes.

Groetjes Jannie

angelina zei

Wat een mooie hartjes!!! Van wie is dat patroon??? Je blog ziet er gezellig uit in kerst sfeer!!

Liefs Angelina

Chris zei

Wat een snoepjes, die hartend(l)iefjes. Je site is helemaal in de sfeer en ik heb dat tegeltje opgeslagen, zó mooi!

Marie Louise zei

Via christelijke webloggers kwam ik jouw blog tegen. Wat een mooie dingen maak je zeg! Echt super.

Groet,Marga

Yvonne zei

Leuke blog, en lekker creatief!

Saskia zei

Die zijn schattig