Volgers

vrijdag 21 december 2012

Kerstfeest op mijn werk!

Hierbij wat leuke kiekjes van  mijn werk;
 
Bij binnenkomst in de hal, een kerstboom en de site table gevuld met verlichte huisjes
 Een zingend gezin onder de lantaarnpaal...
Sfeervol gezicht met mooi verlichte huisjes in een sneeuwlandschap
Eenmaal in de grote hal staat rechts dit mooi verlichte kerkje met een zingend trio
Ze zingen dag en nacht de mooiste kerstliederen, de batterij raakt nooit leeg
En dit is te zien in de grote zaal, een warm houtvuurtje, het schilderij is gemaakt door de man van een collega; Jozef en Maria op weg naar betlehem, de gordijnen heb ik twee jaar geleden met de bewoners gemaakt, een stuk vitrage bij de woonwinkel gehaald, halve aardappelen met de vorm van halve maan of ster, in de verf gedoopt en door bewoners laten stempelen. Op de schoorsteen staat het kerststalletje.

Met dank aan Daan de vrijwilligster en mijn tante Maria.
Lieve groet van mij!

4 opmerkingen:

Marie Louise zei

Wat ziet dat er gezellig uit zo!

Groet,Marga

Knutselpret zei

Dat ziet er weer heel erg mooi uit ida complimenten !!!!
Groetjes Albèrtje

Chris zei

Gezellig ziet het er uit. Je geniet er zelf van, maar ik denk ook dat je geniet van het genieten van de bewoners (wat een zin..) Mooi geschilderd, Jozef en Maria en die gordijnen vind ik enig. Leuk voor de bewoners om die weer terug te zien. Fijn weekend!

Ima zei

Mooi zeg!