Volgers

zaterdag 15 december 2012

Gezellig!

Vorige week kreeg ik toch zoiets leuks toegestuurd, het is een cadeautje van Marloes;  http://marloeskreatief.blogspot.nl/

Een prachtig lief engeltje geprikt van vilt, bij het ophangen van de ster heb ik haar ervoor gehangen en het staat zo schattig, s'avonds als de ster aan is, is ze heel mooi verlicht;
 Ook een mooi zelfgemaakt tasje zat erbij, zo'n handig ding om al je kleine freubeltjes in te bewaren als je met de grote tas op stap gaat! Dankjewel Marloes, ik ben er zeer content mee!
Gisteravond een gezellig avondje gehad met schoonzus en vriendin, bloemschikken voor de kerst, ik had dit keer voor een krans gekozen, met dennegroen omwikkeld, daarna toefjes klimop, kleine wit/zilver kerstballetjes erin en tot slot de lampjes, en voilá; het resultaat!
 Verder vandaag wat kerstspul opgezocht, zoals deze drie lichtjes
 Ook de mistletoe hanger hangt weer op zijn plekje...
 En het kerstwandkleedje, morgen boodschappen doen en dan kunnen de vakjes gevuld worden.
En de vensterbank is gevuld met lichtgevende piramide's met de kerstman.
Voor mij heeft kerst een heel andere betekenis, maar het is toch zo'n mooie stevige pop en hij blijft zo zelfstandig staan, dat ik hem ook niet in de kast wil laten liggen, daarom mag hij zijn eigen plekje in de achterkamer op de vensterbank.

Lieve groet van mij!

5 opmerkingen:

Marie Louise zei

Ziet er heel gezellig uit allemaal..

Groet,Marga

marloes zei

Fijn dat je er blij mee bent veel plezier ermee en leuk zo voor die ster ,lieve groet

Knutselpret zei

Zo jij bent volgens mij zo wel in de kerststemming ziet etr allemaal erg leuk uit.!!
Groet Albèrtje

Saskia zei

wat een leuke dingen allemaal

Yvonne zei

Oh, wat mooi en zo knus gezellig!