Volgers

zaterdag 10 november 2012

Vilt

 

Hier weer even een bericht van mij, afgelopen week had ik best wel veel op het programma staan, maar tussendoor toch ook nog wel aan het handwerken geweest. 
Ondanks de drukte geeft het me altijd een soort van rust en ontspanning om naald en draad vast te houden en iets creatiefs te maken. Zoals deze twee hartjes van vilt;
Een collega van mij ging afgelopen donderdag trouwen, s'morgens kwam het a.s. bruidspaar eerst in het woonzorgcentrum koffie drinken met de bewoners. Een hele voorbereiding ging daar aan vooraf, maar gezellig was het wel.
 En vandaag hadden we de Rommelmarkt van onze Kerk, ook met veel voorbereiding, o.a. het bloemstukjes maken had ik op me genomen, en als na afloop er nog wat over blijft, 
is het best wel leuk om je eigen gemaakt werkstuk op tafel te hebben.
 Moe en zere voeten, maar met een voldaan gevoel ga ik nu genieten van het weekend...
samen met dit prachtige boekje dat vandaag in de brievenbus lag, bedankt Mar!  
Ik neem nog persoonlijk contact met je op, voor nu weet je alvast dat ik er heel erg blij mee ben er staan zoveel mooie werkjes in.
 En....o help, november is alweer een eindje op weg, dus het quilthuisje moest ook aangepast worden.
Toch maar gauw beginnen aan december, de tijd gaat me sneller dan me lief is.

Lieve groet van mij!




7 opmerkingen:

Chris zei

Enig die twee hartjes!! Echt leuk. Het vogeltje hangt bij mij ook in het huisje. Lieve groet terug.

Margreet's vilt en meer zei

Graag gedaan Ida! Nu kun je tenminste even genieten van je boekje. Anders duurt het maar en duurt het maar. We zijn allemaal zo machtig druk ;-) Leuke hartjes!

Knutselpret zei

Leuke hartjes en je maand huisje ziet er weer erg mooi uit .
De markt van 24 november was al vol grrrrrrrr zo jammer maar er komt een vervolg.
Groet Albèrtje

Anoniem zei

Dat ziet er weer gezellig uit zussie!
Liefs van je grote zus

J@nnie zei

Mooi die hartjes en een leuk kado-idee! En je quilthuisje ziet er ook gezellig uit.

Groetjes Jannie

Anoniem zei

Wat is je november mooi geworden!
Eindelijk.. de bloem is af..
Nog een hele klus. Wat een gefreubel. Petje af Ida.
Je dankbare schoonzus

Carin zei

Wat een mooi november quiltje. Het roodborstje is een van mijn favoriete vogels.
Je hartjes zijn prachtig geworden !!