Volgers

donderdag 29 november 2012

SINTERKLAAS!

Volgende week is het alweer zover, 5 december; Pakjesavond.
 Op mijn werk staan de pakjes al her en der uitgestald en ook de pakjesboot ligt veilig in de haven...Het fotolijstje van Americo kan ook niet ontbreken en de klomp met het verlanglijstje staat op zo'n opvallende plek dat de Sint er niet aan voor 
bij kan gaan haha
 Deze mooie zak van Sinterklaas en Zwarte Piet is een gratis patroon van
 Atelier De Witte Engel en kun je downloaden; http://www.dewitteengel.nl/creattentie
 Met vilt kun je toch zoveel mooie dingen maken....
 En tot slot een leuk sinterklaas quiltje deze hangt nu te "pronken" op mijn werk....
Voor iedereen, heel veel plezier met surprise maken en gedichten verzinnen en veel gezelligheid toegewenst!

Een lieve pepernoten groet van mij!

6 opmerkingen:

Chris zei

Heerlijk feest, Sinterklaas. Vooral met surprises en gedichten. Het ziet er op jouw werk al ontzettend gezellig uit. Wat een enig patroon is dat van die zak! Jij ook heel veel plezier met de voorbereidingen. Ik ga zaterdag aan de gang voor onze kids.

Knutselpret zei

Ja ik heb gister na afloop alles even goed bekeken in de schauw.
Zo mooi als die boot is maar het quiltje vind ik ook enig ach je bent een duizendpoot.:))
lieve groet Albèrtje

J@nnie zei

Ohh, dat ziet er weer supergezellig uit. Wat zullen de bewoners weer genieten.

Groetjes Jannie

Berkeboom zei

Het ziet er heel gezellig uit. De Sint en Pietermannen kunnen bij jullie komen. Groetjes Gré

Margreet's vilt en meer zei

Zo he heb je de zak ook nog gemaakt in die korte tijd? Jij bent echt goed bezig zeg. Mooi geworden.

hobbyshop fugeltsje zei

Wat is die zak van sint en piet met vilt gemaakt ontzettend leuk geworden. Dit jaar geen sinterklaas bij ons de boys worden ouder. Snik anders had ik die zak van de witte engel ook gemaakt.
Fijne sinterklaas feest toegewenst.
Gr. Miranda