Volgers

maandag 19 november 2012

Harten en glazen potjes

Afgelopen week weer een super gezellig avondje met mijn HD Vriendinnen meegemaakt,
 We hebben houten harten versierd met lint, plaatjes, knoopjes enz. enz.
 Ook de glazen potjes zijn opgepimpt en het geheel ziet er enorm gezellig uit.
Dit en nog heel veel andere mooie spullen hopen we te verkopen op de a.s.Verkoping:

Leuk om te vermelden is, dat Ilonka en Louis van atelier De Kaardebol http://kaardebol.wordpress.com/  
ook bij ons komen met hun spinnewiel en bezemsteel breien, met zoveel breiende dames in ons huis ben ik heel benieuwd hoe men op de bezemsteel breipennen zal reageren.
Lieve groet van mij!

7 opmerkingen:

Knutselpret zei

Ha die Ida
Wat heb je leuke dingen gemaakt voor de verkoop woensdag 28 nov.
Nou als dit geen feestje wordt weet ik het ook niet meer.
ps boven in je balk zag ik iets nieuws leuke site's maar volgens mij werkt dat (nog) niet.
Groetjes Albèrtje

Crejanne zei

Ziet er leuk uit, als ik dichterbij woonde, kwam ik zeker langs.
Groetjes Marjanne

marloes zei

nou dat ziet er leuk uit gr marloeskreatief

Chris zei

Oh wat leuk, die harten! Leuk resultaat, maar ook leuk om daar met elkaar mee bezig te zijn.
Dat wordt wat, met die bezemsteel. Supersteken. Als die nou maar niet de lucht in vliegen, haha.

J@nnie zei

Leuke knutsels hebben jullie gemaakt voor de verkoop. Daar zal vast wel belangstlling voor zijn.

Groetjes Jannie

Roos zei

Wat een mooie spulletjes heb je gemaakt,ik ben helemaal weg van de hartjes.
Succes met de verkoop!
Liefs Roos

kaardebol zei

Ik ben heel benieuwd! Tot vanmiddag :-)