Volgers

zaterdag 27 oktober 2012

Weekje Zeeland

Allereerst een hartelijk welkom aan al mijn volgers, ik zie dat de teller inmiddels op 30 staat, ik hoop dat jullie plezier beleven aan mijn weblog!

Afgelopen week hebben manlief en ik een midweekje Zeeland genoten...
Prachtig Zeeland met mooie duinen en stranden en die heerlijke zee,
zo mooi om zover van je af te kunnen kijken.
Iedere ochtend lekker ontbijten, de placemats van mijn HD vriendinnen werden in dankbaarheid gebruikt. En daarna een strandwandeling maken.
Richting strand....
Richting vuurtoren Burgh Haamstede
Ook hebben we nog een mooie route gefietst en in Renesse op een terras in de zon, genieten van een heerlijk ijsje, en er dan ineens achter komen dat je naast Jeannet van ( http://quiltingjeannet.blogspot.nl/ ) en haar gezin zit, zo'n bijzondere ontmoeting! Ze heeft een prachtige weblog, zeker de moeite waard om eens te kijken.

We hadden niet alle dagen mooi weer, woensdag hele dag regen maar dat mag de pret niet drukken, ook binnen hebben we wat te doen, de tafelloper moest nog doorgepit

Alle acht sterren zijn nu af.
En dan nog even dit....mijn tante ruimt op en denkt daarbij aan mij...
Oma met haar tasje, in de warme winterjas, gaat aan de wandel...
Met Opa, de zon schijnt heerlijk warm, dus lekker erop uit...
Echt hele lieve gezichten, ze staan nu nog bij mij in de kamer te 'pronken' en daarna gaan ze (even) op bezoek in het woonzorgcentrum waar ik werk. Bedankt Tante!

Lieve groet van mij!





8 opmerkingen:

marloes zei

Wat een schitterend poppen zeg wie heeft die zo mooigemaakt gr marloeskreatief

Chris zei

Wat een ruimte in Zeeland hè?! Zó mooi om daar rond te dolen.
Die tafelloper vind ik prachtig. En die poppen!! Net als Marloes vraag ik ook: wie heeft die gemaakt?? Die gezichtjes en de handjes! Echt schitterend.

hobbyshop fugeltsje zei

Wauw wat een mooie poppen zeg. Die gezicht uitdrukking zijn echt super.
Zijn ze zelf gemaakt?
Je tafelloper is trouwens ook geweldig mooi. Die zal straks mooi staan op je tafel.
Fijne zondag.
Gr. Miranda

quilting Jeannet zei

Ja, het was wel heel erg toevallig om elkaar daar zo tegen te komen Ida, en leuk! Wat heb je een schitterende poppen, zooo mooi, heeft je tante die zelf gemaakt?

Mirjam zei

Schattige poppen Ida,fijn dat je hebt genoten met Rien. Heerlijk.

Groeten, Mirjam

Joyce zei

Net echt. Mensen in het klein, het karakter straalt eraf. Wauw!

Ilonka zei

Heerlijk is Zeeland he! En die poppen...prachtig! Ik heb van mijn ouders ook eens dergelijke poppen gekregen, dan in de vorm van een herder en herderinnetje (uit de Pyreneeën natuurlijk :) )Groetjes en tot gauw!
P.S. ik was de naam van je nieuwe blog een poosje kwijt, heb het gelukkig weer gevonden en me direct weer aangemeld!

Knutselpret zei

Fijn dat je een leuke week hebt gehad.
En die poppen ze zijn net echt !!!
Leuk hoor.
Groet Albèrtje