Volgers

woensdag 3 oktober 2012

Quilthuisje

Het quilthuisje is weer gevuld,
 
met een quiltje van oktober.
Ik had nog een heel leuk stofje liggen, ooit gekocht op een rommelmarkt van de Andreaskerk hier in het dorp, dat er heel mooi bij past. Compleet met vogelverschrikker, pompoenen, mais. zonnebloemen enz.
Ook heb ik, net als het quiltje van september gekozen voor (sprookjes) vilt om daarmee te appliceren, dit omdat ik gek ben op vilt en ook omdat het makkelijk verwerkt kan worden met de festonsteek. En ik moet de naam van mijn weblog in ere houden natuurlijk; Ida vilt en quilt ;-)
Het quiltje heeft bredere banen stof gekregen, omdat ik alle stof wilde benutten en het quilthuisje wordt zo ook meer opgevuld.
"Ben d'r weer helemoal wies mee!"

Lieve groet van mij!


7 opmerkingen:

Chris zei

Oh, gezellig, die stof er omheen. Zulke warme kleuren! Echt herfst. Natuurlijk ben je daar wies mee!

marloes zei

Super gezellig hoor Gr. Marloeskreatief

J@nnie zei

Prachtig vind ik die kleine quiltjes.

Groetjes Jannie

Barbara zei

Hartstikke leuk, Ida! Lieve groetjes, Barbara

Mirjam zei

super leuk

Groeten, Mirjam

Annette zei

Wat is ie ontzettend leuk
je herfst hoekje is echt leuk geworden!!
geniet er lekker van!!

hobbyshop fugeltsje zei

Wat zien je herfst huisjes er gezellig uit. Mooie kleuren en ja dat vilt doet het echt goed met stof en een mooi feston steekje.
Fijne zondag.
Gr. Miranda