Volgers

zondag 21 oktober 2012

Paddestoelen en boskabouter

Ik ben nog helemaal in de ban van de paddestoelen, komt denk ik ook door die mooie kleuren, rood met witte stippen, Ik vind dat toch de allermooiste paddestoelen.
Twee paddestoelhangers met rood met witte kralen
De boskabouter op zoek naar paddestoeltjes...
Gevonden! Het is toch wat de paddestoelen groeien hier in de vensterbank....
De kleine paddestoeltjes had ik nog van vorig jaar, ze zijn gemaakt van eikeltjes en kleine kralen.

Morgen verhuizen ze naar mijn werk, kunnen de ouderen er ook van genieten, kabouters en paddestoelen spreken altijd aan bij de mensen, er alleen al naar kijken geeft al zoveel genoegen, en daar geniet ik ook weer heel erg van.

Lieve groet van mij!

7 opmerkingen:

marloes zei

Wat schattig en die kabouter heeeel erg lief Gr. Marloeskreatief

Knutselpret zei

Ziet er weer perfect uit.
Heerlijk zo.
Lieve goret Albèrtje

Enuh ik ga even een kijkje nemen in de schauw om ze in het echie
te zien :)

Chris zei

Ach, wat schattig Ida!! Wat zullen de oudjes daar van genieten!!

hobbyshop fugeltsje zei

Dat ziet er erg geweldig herfst achtig uit.
Daar zullen de mensen inderdaad van genieten.
Gr. Miranda

Gert zei

Hoi Ida, dank voor je reactie op mijn blog. Ik kon zo snel even geen mailadres van je vinden, daarom maar even een reactie hier op jouw blog. Ik gebruik voor het maken van de rechte lijnen een Clover Hera Marker (vergelijkbaar met een vouwbeentje) Hiermee trek ik langs mijn lineaal strakke lijnen in de stof, waar overheen ik quilt. Zo hoef ik achteraf geen inkt en dergelijke te verwijderen. Groetjes, Gert

rianne zei

OOhh Ida hier hou ik nou ook zo van..Rood met witte stippen. Leuk die grote boskabouter met al die kleintjes.
Groetejs Rianne

angelina zei

Mooi Ida!!! Ik vind die rood met witte ook zo leuk!!!

Liefs Angelina