Volgers

maandag 10 september 2012

Blij...

Ik ben blij met heel veel dingen, maar vooral met mijn HD vriendinnen.

De afgelopen week hadden we weer een gezellige ontmoeting, trots als ik was liet ik mijn quilthuisje met quiltje aan hun zien, Iedereen heel enthousiast en toen kwam het, "maar ida, mag ik misschien iets kritisch zeggen wat ik positief bedoel?"
 "Tuurlijk meid, zeg het maar"
"Nou, dat quilthuisje is heel erg leuk, en je quiltje ook, maar het staat zo ielig, is het niet leuk als je er wat meer opvulling aan geeft?"
 Oke, daar kan ik wel iets mee, zoiets als dit?
Bij binnenkomst in de bijkeuken staat het quilthuisje nu prachtig te pronken in de vensterbank, compleet met allerlei herfstattributen.
Bedankt Deern's (speciaal Jeannette ;-))))

En nog iets waar ik heel erg blij mee ben, ik heb een give away gewonnen bij
5 prachtige lapjes stof in super mooie kleuren.
 En ik heb al gelijk een idee wat ik er mee ga doen, daarover later meer.

Lieve groet van mij!



8 opmerkingen:

Knutselpret zei

Ja een beetje opvulling bij het quilthuisje staat echt wel beter.
Leuk dat je gewonnen hebt,en wat maak je er van.
Pfff je moet ons niet zo nieuwsgierig maken hoor.
groetjes Albèrtje

Berkeboom zei

Ziet er nu schattig uit het huisje.
En je lapjes zijn ook mooi. Ik ben nieuwsgierig wat je gaat maken. Groetjes Gré

marloes zei

gezellig je quilt huisje gr marloeskreatief

Anoniem zei

Gelukkig heb je voor alle maanden decoratie`s genoeg. Voordat je het weet is het oktober. Staat heel mooi en welkom in je keuken. Jeannette.

Mirjam zei

ja je huisje ziet er nu wel leuker uit. Wat een prachtige stofjes heb je gewonnen, ben benieuwd wat het gaat worden.

Groeten, Mirjam

Chris zei

Dat was een hele goeie tip! Ziet er super gezellig uit, je huisje en als je binnenkomt vraagt het meteen je aandacht. Mooie lapjes heb je gewonnen zeg.

Venninne zei

Gefeliciteerd met je lapjes.
Ben benieuwd wat je ervan zal maken!
gr Marja

Jannie zei

Wat ziet je Quilthuisje er gezellig uit zo Ida! Heerlijk herfstig! Ben heel benieuwd wat je met die mooie lapjes gaat maken!
groetn, Jans