Volgers

zaterdag 1 september 2012

Voorbij...!

De vakantie zit er weer op. Maandag gaan we weer aan het werk.
 Aan creatief op handwerk gebied heb ik helemaal niets gepresteerd, ben wel anders creatief bezig geweest;
We zijn samen op vakantie geweest naar Zakynthos, een prachtig eiland bij Griekenland
 En dit was ons uitzicht vanaf balkon, met 30 graden en een heerlijk zeebriesje dan ga je toch niet zitten handwerken?

We hebben genoten, maar hoe leuk het ook allemaal was, thuiskomen is ook zo heerlijk. We hadden daarna nog twee weken vrij en hebben ons in nederland ook heerlijk vermaakt, een dagje in Appeltern geweest, cadeautje van Groei en Bloei, als je lid bent mag je gratis naar binnen.
 Dit is nog maar een klein stukje van de 22 hectare
Prachtige planten en struiken, zoveel te zien, we hebben ons daar een hele dag vermaakt.
Een dag, lekker fietsen en uitkomen op die grote stille heide, nou ja...stil?

Deze kudde schapen had behoorlijk wat lawaai
 En snel dat ze zijn, ze roken de stal denk ik...
Een prachtig betegeld bankje compleet met schapen en hei
De hei stond volop in de bloei en je rook de honing, heerlijk!
Afgelopen woensdag nog een fietstocht door ons mooie waterland, met prachtige plaatsen zoals blokzijl, dwarsgracht, giethoorn enz. enz.

Het was er zo mooi, dat ik vergeten ben om meer foto's te maken.

Griekenland was prachtig en we hebben genoten van de warmte en het samenzijn. Maar als het in Nederland mooi weer is dan valt er ook nog zoveel te ontdekken hier, zoveel mooie fietspaden, zoveel groen, zoveel water, zoveel moois!

Een vriend van ons is goed in timmerwerk, ik had een tijdschrift waar het patroon van dit quilthuisje in stond en hij wilde hem wel voor me maken, afgelopen zondag kwamen ze het brengen, ben er heel blij mee en gelijk begon de creatievegeest weer in me op te bloeien.
Daarom vandaag dit miniquiltje gemaakt, en nu hangt het te pronken in het quilthuisje
 Het is alweer 1 september
 Deze week verwend met twee bossen zonnebloemen, zo prachtig mooi!

Nog even genieten van het weekend en dan gaan we weer over tot de gang van het dagelijkse leven, bij hart van nederland hoorde ik net dat volgens de kalender vandaag officieel de herfst begint. Ik hoop op een mooie nazomer, kunnen we nog eens lekker gaan fietsen.

Lieve goet van mij!






9 opmerkingen:

Gonny zei

Jullie hebben genoten.
Wat een prachtige foto's.
Succes weer met werken.
Geniet nu nog even van het mooie weer.
Fijn weekend.

Groetjes, Gonny

Knutselpret zei

nou zo te zien ben jij je vakantie wel doorgekomen.
Mooie foto's.
Je quiltje is een plaatje.
vandaag open dag bij de quilt kelder niet vergeten hoor.
Groetjes Albèrtje

Chris zei

Wat een heerlijke foto's! Zo leuk dat je veel foto's van ons eigen mooie landje laat zien.
Leuk joh, dat huisje. In mijn huisje hangt ook het septemberquiltje. Ik vind het nog steeds zó leuk om elke maand een ander quiltje er in te hangen.
Fijne zondag en sterkte maandag als je weer met je werk begint.

Mirjam zei

Wat heb je nog heerlijke dingen gedaan de afgelopen weken.
Ik heb in de quiltkelder ook "september" zien liggen, maar met het huisje erbij vind ik het veel mooier.

Fijn weekend en tot volgende week (begin ik ook weer).

marloes zei

ziet er gezellig uit gr marloeskreatief

Dear Jo zei

Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad in binnen en buitenland. Mooie foto's heb je gemaakt.

Anja zei

Wat een mooie foto's. Het quiltje staat heel leuk in het huisje. Ga je de hele serie maken?

Knutselpret zei

daie van september staan de andere maanden daar ook in en hoe heet dat blad.
Ik was er helemaal weg van.
als ik ooit weer een beetje ga quilten ga ik van die kleine werkjes doen.
Groetjes Albèrtje

Anoniem zei

hallo
ik heb je Bellefleur 10stuks aan da stokje gezien en vind deze prachtig!!! je maakt heel mooie dingen.
nu mijn vraag is of je mij kan uitleggen hoe ik eentje kan maken? of als je eentje verkoopt? zou heel graag een maken of kopen. groetjes valérie
valerie.speliers@hotmail.be