Volgers

vrijdag 13 juli 2012

Vlindertuin

 Vanmiddag ben ik met bewoners van mijn werk naar de Vlindertuin geweest
Een pracht aan kleurige bloemen; Hibiscus
En schitterende vlinders
Ze komen zomaar op je zitten
Bij het zien van deze mooi flora en fauna, verwonderde ik me over de schoonheid van de natuur, zo'n klein kwetsbaar vlindertje en tegelijk zo groots!
Passiebloem met witte rupsen
 Mooie vlinders op mooie bloemen


Het geheel doet me denken aan een quilt, mooie kleuren,
kleine lapjes en het resultaat is groots!
Een prachtige laan met heel veel verschillende fuchsia's
Bloeiende Annabellen

Kortom de moeite waard om eens te gaan kijken;

 Lieve groet van mij!

3 opmerkingen:

Knutselpret zei

wow mooie foto's hoor.
Had eral van gehoord, maar wat een schoonheid zeg.
Groetjes Albèrtje

angelina zei

Wauw.. Wat een mooie bloemen en vlinders.. Vind die groene vlinder echt geweldig!!! Heel mooi...

Liefs Angelina

Chris zei

Oh, schitterend. Wat zullen jullie genoten hebben. Die vlinders en bloemen zijn wonderen van de Schepping. Al die kleuren en soms het mozaïek op de vleugeltjes van de vlinders. Je kan er naar blijven kijken.