Volgers

zondag 8 juli 2012

Klosjes stitchery van Sandra!

Mijn klosjes quilt is af!
12 maanden lang via de nieuwsbrief van Sandra kwam er een klosje mee
Er zaten hele mooie klosjes tussen. ik heb gekozen om alles in het blauw te borduren, omdat dat mijn lievelingskleur is. En het quiltje is naar Sandra vernoemd, Sandra heeft elke maand een hele gezellige nieuwsbrief met heel veel leuke tips over quilten en altijd een lekker recept erbij.
 

In het voorjaar ben ik met mijn HD vriendinnen naar Nieuw Buinen geweest, een prachtige quiltboerderij met heeeeel veeeel stofjes die iedere quiltster/ter met open mond doet staan haha Daar heb ik het stofje voor mijn klosjesquilt gekocht.

In september begint Sandra met een nieuw blok van de maand, dit staat op de nieuwsbrief;

Een quilt waar ik met heel veel plezier aan heb gewerkt. Eerst al met tekenen en daarna met het in elkaar zetten en quilten. De quilt bestaat uit zowel patchwork, applicatie en stitchery. Ik heb er een BOM van gemaakt met een werkbeschrijving in het nederlands.
Deze BOM begint in September en duurt 10 maanden en eindigt dus in juni 2013.
De grootte van de quilt is ong 1.60 x 1.70 mtr. incl de randen
Er zitten 20 verschillende stofjes in deze quilt.
De meeste stofjes zijn van MODA – KansasTrouble.
Maandelijks vind je in je pakketje het patroon, knipschema, werkbeschrijving, de bijbehorende stofjes, evt. dubbelzijdig plakvlies en borduurgaren om gelijk aan de slag te gaan!

En Sandra heeft ook een hele leuke weblog;


En ja hoor, ze zijn uitgevlogen, de drie jonge zwaluwen op een rij, twee jonkies naast elkaar een derde jong van de achterkant (waar heel veel uitkwam haha) en een van de ouders om een oogje in het zeil te houden de ander was druk met voeren.
Lieve groet van mij!

4 opmerkingen:

Jannie zei

Wouw! Wat een prachtige Klosjes stitchery heb je gemaakt Ida! Echt een plaatje! Je bent er even mee bezig maar dan heb je ook wat! Heb je zo langzamerhand geen groter huis nodig met al die mooie Quilts die je maakt? ;-)
groetjes, Jannie (javi)

Knutselpret zei

wat een mooie klosjes quilt heb je er van gemaakt.
Ik zie wel dat jij je ook niet hoeft te vervelen :))
Ik ga van de week nog ff je halletje bekijken, kreeg foto's van zus maar in het echie is het altijd mooier.
Groet Albèrtje

Anoniem zei

Ook weer prachtig zus.......

Gr.Greetje

Chris zei

Oh wat leuk is hij geworden! De klosjesstof vind ik er enig bij. Ja, wat een mooie winkel is dat hè in Nieuw Buinen. Je kijkt je ogen uit!!
Ik ga gauw even bij Sandra kijken hoor. Lieve groet terug.