Volgers

dinsdag 31 juli 2012

Blij!

Hoe blij kan men zijn met boeken?

Voor iemand zoals ik, die o.a. quilten een heel warm hart toedraagt; Heel Blij!

Ik heb namelijk alle vijf nederlands geschreven boeken van Jennifer Chiaverini in mijn bezit. Voor de quilters onder ons zullen deze boeken bekend zijn. Ik schreef er al eerder over in de maand juni. voor mijn verjaardag kreeg ik twee boeken, en was op zoek naar de drie andere boeken.
Deze twee boeken kreeg ik van man en kinderen op mijn 50ste verjaardag.
De Quiltclub kocht ik bij; http://quiltingjeannet.blogspot.nl/
En de Doorgeefquilt en De kerstquilt kocht ik bij; http://dearjoquilts.blogspot.nl/
Beide dames hebben een hele leuke weblog die ik bij iedereen kan aanbevelen.

Nog anderhalve week, dan hebben we vakantie, dus dat wordt heerlijk lezen.

Lieve groet van mij!

2 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Heerlijk dat je ze nu allemaal hebt Ida! Het wordt vandaag echt leesweer, geniet er van.

Chris zei

Ik kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent. Die boeken zijn ENIG! Ik heb er een paar, maar ze wel alle 5 gelezen. Het zou mooi zijn als er veel meer in het Nederlands vertaald was. Dus nu op zoek naar de Engelse versie voor de rest?