Volgers

donderdag 7 juni 2012

Swap

Ik heb weer meegedaan aan een swap van het poppenhoekje, deze mooie dame kreeg ik;
Prachtig mooie vlechtjes en lieve bloempjes op haar puntmutsje en truitje en een zomer slinger in haar handen, ik hoop van harte dat ze ons mooi zomerweer komt brengen
En deze swap heb ik gemaakt het hangt inmiddels boven de seizoenstafel ergens in Duitsland, een vlechthart en minispeldenkussentje (van flessendop)
Afgelopen dinsdag waren vrienden van ons 25 jaar getrouwd, dit was ons cadeau, het hart is gekocht de rest is van vilt en merinowol gemaakt, ze hebben drie kinderen gekregen, één jongen en twee meisjes
En poosje terug vroeg ik of jullie wisten wat dit was? Er kwamen leuke reacties binnen; vogelhuisje, sleutelkastje
Maar niemand die het wist, bij het openen van het deurtje wordt het wel duidelijk;
Een ouderwetse poepdoos in miniatuur
Closetrolletje aan de deur, al vertelde mijn moeder dat het ook wle eens met krantepapier gebeuren moest
Moet er toch niet aan denken dat we op die manier naar toilet moeten gaan. laatst zei een bejaarde bewoner; we kunn'n nog een heul end trug in de bezuuniging'n, zolang jie de toilet nog gewoon deur kunt speuln, he jie nog niks te kloagen.

Lieve groet van mij!


4 opmerkingen:

Knutselpret zei

Ja het is echt een schatje en... ik mo9cht hem vanmorgen in levende lijve bekijken.
Dan is het echt nog mooier dan op het plaatje.
ps de koffie was lekker en alweer lekker bijgekletst.
Lieve groet Albèrtje

Berkeboom zei

Wat een schattige en mooie vilt-creaties heb je ge maakt.
De oude poepdoos heb ik ook meegemaakt bij mijn Opoe en Opa, die stond bij de sloot. Brrrrrrrrrrr.
Groetjes Gré

Mirjam zei

Wat schattig is het weer.
Leuk dat we vanmorgen bij je waren.
Gezellig.
Groeten, Mirjam

Ingrid zei

Erg leuk Ida wie heeft haar gemaakt hi hi hi fijne dag nog!!