Volgers

vrijdag 1 juni 2012

Alweer een week verder...


Wat vliegt de tijd, we zijn alweer een week verder, ik heb wel wat gemaakt maar kan het nog niet laten zien omdat het een Swap is die onderweg is, dus wordt vervolgd.

Ik dacht ik laat even iets anders aan jullie zien, ik spaar namelijk vingerhoedjes
Dit is wat ik in de loop der jaren gespaard heb
Onze eerste vakantie zonder de kinderen in Noorwegen, wat een prachtig land
 De eerste vakantie zonder de jongens, onze dochter was hier wel bij, Praag met de mooie beelden op de brug aan de schitterende Donau
Mijn geboorteplaats, afgelopen zaterdag 50 jaar geleden ;-)
Ook de kinderen sparen mee, overal waar ze zijn en ze denken eraan, kopen ze een vingerhoedje voor Mams, zo lief
 Deze zijn van onze drie kinderen
 en vorig jaar waren we op vakantie in Durby, het kleinste plaatsje in belgische Ardennen
Ook de pretparken die bezocht werden en de rechtse is van mijn schoonzus, die denkt er ook altijd aan, dit vingerhoedje is van Kreta; een huisje op de berg

Tweede kerstdag zijn manlief en ik op bezoek geweest in Paleis het Loo; Kerst met de oranjes, allemaal mooi gedekte tafels met prachtige serviezen en kerstversieringen.
Rechts een vingerhoedje van Bastogne, ook in de Belgische Ardennen
Deze heb ik van mijn schoonzus gekregen
En deze twee, de poldertoren(s) ik moet er steeds om lachen, komen uit Emmeloord, waar mijn moeder woont, de eerste kocht ik toen ik bij haar logeerde en de tweede kreeg ik laatst van haar omdat ze dacht dat ik hem nog niet had hahaha

Lieve groet van mij!

5 opmerkingen:

marloes zei

leuk hoor zo'n verzameling ,vind het altijd wel iets moois hebben ieder ding heeft zijn verhaal gr.marloeskreatief

Chris zei

Oh wat een enige verzameling. Zo lief dat vingerhoedje van je moeder. Niks erg dat je die dubbel hebt. Elk hoedje heeft zijn speciale herinnering.
Ik spaar ze zelf ook!

Knutselpret zei

Wat een leuke verzameling, dit wist ik nog niet van je.Als ik nog eens wat tegenkom op een rommelmarkt of zo dan zal ik aan je denken.
Gr Albèrtje

Gera zei

Hoi Ida,
Leuk je verzameling met mooie verhalen/herinneringen!

Goodgoan, Gera
p.s. mijn moeder verzamelde ze ook.

jeaninebijker zei

Wat een imposante verzameling! Leuk dat je overal een verhaal, en/of gevoel bij hebt! En alsnog van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag! Heb je een speciale dag gehad?

Groetjes, Jeanine.