Volgers

woensdag 16 mei 2012

Twee schapen...

De twee schapen van het landleven quilt zijn inmiddels ook af;
Afgelopen zondag was het moederdag, met de creatieve middag op mijn werk hebben we dit theepotje gemaakt, het patroon is te vinden op de site van Wims fröbel paginas; http://www.knutselidee.nl/moeder/theepotje.htm

Twee theezakjes erbij,
De bloemen hebben de bewoners zelf geknipt en geplakt, nog een leuk tekenwerkje er op en voilá!
En.......wat denken jullie dat dit moet voorstellen?

Fijn (lang) weekend gewenst!

Lieve groet van mij!

4 opmerkingen:

marloes zei

wat een leuk quilt wordt dat van de boerderij,gr marloeskreatief

Margreet zei

Een kijkdoosje?

Anoniem zei

Hallo Ida, ik heb twee ideeën. Een eierkastje of een sleutelkastje.
Ik ben benieuwd. Groet Monique

Knutselpret zei

leuke schapen.!!
Jan en dat kassie, nou daar kan je van alles instoppen.
Eieren sleutels post.
Ik denk dat het een bewaarkastje is of een vogelhuisje.
Je laat het ons maar eens weten.
Groet Albèrtje