Volgers

vrijdag 25 mei 2012

Morgen!

Morgen is het dan zover, morgen hoop ik mijn 50ste verjaardag vieren.
Dit prachtige Sarah quiltje kreeg ik van mijn vriendin, we kennen elkaar al vanaf de huishoudschool, 38 jaar geleden kwamen ze bij ons in de stad te wonen en de directrice vroeg of ik kennis met haar wilde maken en haar begeleiden naar school. We zijn nog steeds goed bevriend, ook de mannen kunnen goed met elkaar.


50 jaar, het maakt me een beetje weemoedig en gelijk stemt het me dankbaar.

Weemoedig omdat ik bij de overgang van 49 naar 50 toch wel even moet slikken, ik hoor niet meer bij de jongsten. Dankbaar omdat ik in goede gezondheid deze leeftijd mag bereiken, ik prijs me gelukkig met een goed huwelijk, een lieve man en we hebben samen drie kinderen mogen krijgen, twee jongens en een meisje, alle drie gezond.

Er is een lied dat steeds in mij opkomt;
Tel uw zegeningen, tel ze één voor één,
tel ze alle en vergeet er geen.
Tel ze alle, noem ze één voor één,
en ge ziet Gods liefde dan door alles heen
Allemaal een fijn pinksterweekend gewenst en lieve groet van mij!

 

6 opmerkingen:

Chris zei

Goeiemorgen Ida.
Dank je wel voor je enige reactie!! Dat was een goed begin van deze dag.
Ik heb even gesmuld van je laatste 2 logjes!! Wat hebben ze je heerlijk verrast en verwend. Fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt. En nu ga ik jou natuurlijk ook feliciteren!!! Morgen is het dan écht zo ver en ben je helemaal echt Sarah Ida!! Wat een enige pop en al die lapjes, wat een rijkdom.
Maar het allerrijkste vind ik het lied dat je aanhaalt. Daar kan ik vanuit het diepst van mijn hart 'amen' op zeggen!! Een hele hele fijne dag en weekend samen met je gezin en moeder! Liefs van mij.

Gonny zei

Alvast gefeliciteerd en een heel fijne dag.
Geniet ervan.

Groetjes, Gonny

Gera zei

Hoi Sarah!

Alvast van harte gefeliciteerd! Welkom bij de club :-).

Ik wens je een gezellige dag en alle goeds voor de toekomst.

Prachtige Sarah-quilt heb je gekregen!

Goodgoan, Gera

marloes zei

nou geniet er van ,gr marloeskreatief

J@nnie zei

Gefeliciteerd Sarah,

Groetjes Jannie

ivoorwit.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met je 50 ste verjaardag. Nog vele jaren toegewenst. Ik probeerde volger te worden op je vorige blog maar las de perikelen. Dus nu meld ik me maar hier. Ben zelf ook weer een beetje met creatieve dingen begonnen. Laat voorzichtig nog wel eens wat zien. Kom maar eens langs.
Wat werd je verrast door je gezin hè? Super! Je cadeau helemaal geweldig. Als ik nog weer eens een verlanglijstje mag maken, gebruik ik dit idee.
Een fijne dag nog en groetjes, Thea R.