Volgers

zaterdag 21 april 2012

Weekend!

Het weekend is inmiddels begonnen en ik had een zéér gevuld weekend;

Vrijdag 20 april 2012
Weer een gezellig dagje met mijn vriendinnen, de HDclub, we hadden ons ingeschreven voor een workshop bij http://twopatchladies.blogspot.com/ 
Boerenzakdoekdag!

Na een prachtige reis er naar toe op de groepsfoto.
Na een heerlijk kopje koffie,
met verrukkelijke zelfgemaakte appeltaart,
 uitleg van Hanneke.
En daarna aan het werk met de zakdoek; meten, aftekenen, passen, naaien....
Het was goed te toeven in het warme knusse atelier van vlijtig liesje.
Mooi resultaat toch? Er komen blauwe randen om heen en ooit...

...hopen we dit quiltje af te hebben, haha, het begin is in ieder geval gemaakt en wij hadden weer een heerlijk gezellig dagje saampjes.

Zaterdag 21 April 2012
Met mijn oudste zus volg ik een workshop landlevenquilt, we hadden al een les gehad en dit was een 'probleem'les, de problemen waar we tegenaan liepen werden doorgenomen, we zijn weer wijzer geworden.
Dit is het voorbeeld en onderstaande foto zijn de blokken die tot nu toe af zijn;
De kleuren komen niet zo mooi uit,
maar het is wel te zien dat het paard linksboven nog een hoofd moet hebben en de zwaluw er boven lijkt in de verste verte niet op een zwaluw haha
Ooit hoop ik hem in zijn geheel af te kunnen laten zien.

Morgen de verjaardag van onze jongste vieren en dan zit het weekend er weer op,
de tijd vliegt.

Lieve groet van mij!


4 opmerkingen:

Karin zei

Hallo Ida,
dank je wel voor de felicitaties :-)van de trouwerij van Marjolein en Paul.
Dat is dan wel heel leuk als je opeens Pauls foto ziet :-)
Zo'n schat en zo'n geweldig prachtig stel samen,we lopen over van geluk!
fijne zondag hoor,groetjes karin

Cora zei

Ida, wat heb je weer een mooie dingen laten zien. Erg mooi een quilt van zakdoeken. En die landlevenquilt wordt ook al erg mooi.

Knutselpret zei

Wat leuk een quilt van boerenzakdoeken dat vind ik wel wat hebben.
Je landleven quilt wordt ook mooi :)
Groetjes Albèrtje

Margreet zei

Wat een leuk thema de boerenzakdoeken! Ziet er gezellig maar ook leerzaam uit daar.
Liefs Mar